راه‌اندازی پایگاه قرآن برای بچه‌های روستای روته به همت کانون محبان المهدی(عج)

کانون فرهنگی هنری «محبان المهدی(عج)» با برگزاری جلسات تفسیر و حفظ قرآن برای دانش‌آموزان گام‌های موثری در راه‌اندازی پایگاه قرآنی برداشته است. این کانون مسجدی برنامه‌های متنوعی در حوزه کتابخوانی نیز برای بچه‌های روستای روته شمیرانات اجرا می‌کند.

«شهناز سیدعلی روته» در گفت‌ و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانونهای مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری «محبان المهدی(عج)» در جوار مسجد صاحب الزمان(عج) واقع در روستای روته رودبار قصران شمیرانات استان تهران در حوزه قرآن، اظهار کرد: این کانون فرهنگی هنری به منظور توسعه و ترویج تفسیر کلام الهی در طول هفته دو بار (روزهای دوشنبه و چهارشنبه) ویژه دانش آموزان دختر و پسر دوره های آموزش قرآن کریم برگزار می کند.

 

 

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری محبان المهدی(عج) بیان کرد: برگزاری دوره های حفظ قرآن کریم برای نوجوانان، اجرای طرح ختم قرآن کریم و هدیه ثواب آن به روح شهدای دفاع مقدس و تقدیر از فعالان قرآنی و اعزام منتخبان در کلاس های قرآنی به مشهد مقدس از دیگر رویکردهای مورد توجه در کانون در حوزه قرآنی است.

 

 

 

 

 

وی همچنین به برنامه های این کانون در حوزه توسعه و ترویج فعالیت های کتابخوانی اشاره کرد و افزود: علاوه بر کلاس‌های ورزشی و هنری در کانون، دوره های داستان نویسی، داستان خوانی و کتابخوانی، برگزاری دوره های معرفی کتاب، قصه گویی برای کودکان و نوجوانان در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در کانون دنبال می شود.

 

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری محبان المهدی(عج) برگزاری مسابقات نقاشی، ورزشی، هنری، برنامه های کارآفرینی و خیاطی و بافندگی لباس ویژه بانوان را بخش دیگری از برنامه های این کانون فرهنگی هنری برشمرد.

 

کد خبر 1263771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha