ادامه دهنده راه شهدا باشیم

امامی رضوی، شهدا را چراغ راه انقلاب خواند و گفت: باید تلاش کنیم که ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، رابعه امامی رضوی، امروز(9اردیبهشت)، در یادواره شهدای معلم و دانش آموز شهرستان بروجرد که در آمفی تئاتر دانشگاه آزاد برگزار شد، اظهارداشت: شهرستان بروجرد دارای شهدای بزرگی مانند شهید بروجردی و معلمان و دانش آموزان شهید بوده که زبانزد ملت ایران است.

 

مشاور امور زنان وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه شهدای معلم و دانش‌آموز چراغ راه امروز جامعه هستند، افزود: مقام شهدا در نزد خداوند بلند مرتبه است.

 

وی با بیان اینکه باید قابلیت گرفتن نور پرفروغ شهدا را در خودمان مهیا سازیم، عنوان کرد: شهدا مانند نوری در زندگی ما هستند و باید این نور شهدا را در زندگی پرفروغ کنیم.

 

امامی رضوی در ادامه روز معلم را گرامی داشت و عنوان کرد: روز معلم به نام استاد شهید مطهری مزین شده است، شهید مطهری استاد جامعه بود که با کتاب‌ها، مقالات و سخنرانی‌های خود آگاهی به ملت داد.

 

وی با اشاره به اینکه نسل ها با هم تفاوت دارند و با امکانات مختلفی روبرو هستند، تصریح کرد: با بروز رسانی اطلاعات خود کلاس ها را محل عبادت و ارتباط با خدا قرار دهیم.

 

مشاورامور زنان وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دانش آموزان بهترین ارزیاب هستند و نگاهشان به معلمان است که تاثیرپذیر باشند، خاطرنشان کرد: معلم باید الهی عمل کند و با توجه به نقش اثرگذاری که دارد، در تقویت بنیه دینی و الهی و هویت ایرانی اسلامی دانش آموز ایفای نقش کند.

کد خبر 1263861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha