ثبت‌نام ۶ هزار متقاضی مسکن ملی در اندیمشک

جهانگیری، گفت: متقاضیان ثبت‌نام شده در سامانه مسکن ملی ساکن شهر اندیمشک ۶ هزار نفر هستند و با توجه به عدم وجود زمین کافی مشکلاتی در این زمینه وجود دارد که ما تمام تلاش خود را جهت تأمین زمین برای همه افراد ثبت‌نام کننده انجام خواهیم داد.

پیمان جهانگیری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی شورای مسکن شهرستان اندیمشک اظهار کرد: متقاضیان ثبت نام شده دز سامانه مسکن ملی ساکن شهر اندیمشک ۶ هزار نفر هستند و با توجه به عدم وجود زمین کافی مشکلاتی در این زمینه وجود دارد که ما تمام تلاش خود را جهت تامین زمین برای همه افراد ثبت نام کننده انجام خواهیم داد.

 

فرماندار اندیمشک، با بیان اينکه طرح نهضت ملی مسکن از اهمیت خاصی برخوردار است و رئیس جمهور هم بر روی مسکن تأکید ویژه‌ای داشته است افزود: ضرورت‌ دارد همه مدیران جهت تأمین زمین برای ساخت مسکن برای متقاضیان پای کار باشند.

 

وی اذعان کرد: طرح ضربتی شناسایی زمین‌های مازاد شهرستان اندیمشک جهت واگذاری به اداره مسکن شهرسازی جهت احداث فاز جدید طرح نهضت مسکن ملی صورت گرفته است.

 

جهانگیری، خاطر نشان کرد: پروژه طرح اقدام ملی مسکن در منطقه فاز سه کوی نیروی اندیمشک در زمینی به مساحت هشت هکتار و در ۲ فاز که فاز اول آن ۲۲۰ باب منزل مسکونی بوده، در دست احداث است.

کد خبر 1264033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha