تحقق شعار سال وابسته به همت و تلاش مسئولان و کارگران است

سردار ملک شاهکوهی گفت: بخش مهمی از رشد تولید مربوط به کارگران است و تحقق شعار سال هم وابسته به همت و تلاش مسئولان و کارگران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سردار علی ملک شاهکوهی شب گذشته (یکشنبه 10 اردیبهشت) در یادواره شهدای کارگر استان گلستان با بیان اینکه در دین اسلام تاکید شده باید اجر زحمت کارگر قبل از خشک شدن عرقش پرداخت شود، گفت: مسئولان کارخانجات و واحدهای تولیدی مزد یک کارگر را به موقع پرداخت کنند تا اجر و ثوابشان در تولید محصولات ایرانی از بیبن نرود.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: تمام تلاش دشمنان در اغتشاشات اخیر مقابل نظام قرار دادن کارگران بود اما کارگران با بصیرت و بینش خوب خودشان تیر دشمنان را به سنگ زدند.

 

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام «مهار تورم و رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری، گفت: بخش مهمی از رشد تولید مربوط به کارگران است و تحقق شعار سال هم وابسته به همت و تلاش مسئولان و کارگران است.

 

ملک شاهکوهی وجود ۷۲ شهید جامعه کارگری در استان گلستان و دو شهید مدافع حرم کارگر را سند افتخار دانست و افزود: کارگران ما با وجود داشتن مشکلات فراوان دوستدار انقلاب اسلامی هستند و به نظام وفادارند.

 

 

 

کد خبر 1264047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha