توزیع بیش از ۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و محرومان

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: سال گذشته، ۲ هزار و ۳۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان، محرومان و مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی در شهرستان توزیع شد.

اصغر نورمحمدیان- مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: این تعداد بسته معیشتی شامل مواد غذایی و پروتئینی شامل برنج، روغن، گوشت، حبوبات، سویا، ماکاروانی، رب و غیره بوده که ارزش ریالی هر بسته 5 میلیون ریال برآورد شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: تعدادی از بسته های معیشتی توسط خیرین و مردم نیکوکار خریداری و به کمیته امداد شهرستان تحویل داده شد و بخشی توسط مراکز نیکوکاری و کمیته امداد شهرستان تهیه و بین مستمندان و مددجویان تحت پوشش توزیع شد.

 

نورمحمدیان عنوان کرد: بسته های معیشتی در مناسبت ها و اعیاد ملی و مذهبی جهت رفع بخشی از مشکلات اقتصادی قشر نیازمند و محروم تهیه و توزیع شد و در صورت کمک های خیرین و نیکوکاران، زنجیره این اقدام خداپسندانه همچنان ادامه خواهد داشت.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان بیان کرد: در مجموع کل هزینه  2 هزار و 350  بسته معیشتی، چهار میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد شده است.

 

نورمحمدیان اضافه کرد: کمک به امر ازدواج نیازمندان 400 سری جهیزیه، پرداخت کمک معیشت (مستمری)، خرید لوازم اساسی منزل برای 500 نفر، پرداخت وام های ضروری به 800 نفر از نیازمندان، پرداخت کمک های موردی و کمک به اسکان موقت مددجویان (ودیعه و اجاره مسکن) به 142 نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی از جمله خدمات حوزه حمایت های اجتماعی این شهرستان در سال گذشته بوده است.

 

هم اکنون ۱۷ هزار و ۲۹۲ نفر مشتمل  بر ۹ هزار و ۳۰۷ خانوار در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

 

 

کد خبر 1264064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha