ایستادگی سپاه مرهون به مسائل معنوی و بصیرت افزایی است

حجت الاسلام کمالی با بیان اینکه ایستادگی سپاه مرهون به مسائل معنوی و بصیرت افزایی است، گفت: سپاه توانسته است سبب قوام انقلاب اسلامی شود و مورد توجه کل دنیا است و باید بسیجیانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام امین کمالی امروز(۱۱ اردیبهشت) در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی اظهار داشت: هفته عقیدتی سیاسی فرصتی است برای سربازی و بازبینی منشور سربازی در اردوگاه حضرت سیدالشهدا(ع) است.

 

وی ادامه داد: تقابل دنیا امروز در حال رسیدن به مرز ناامنی خودش است و در این شرایط توانسته ایم دشمن را نه تنها از داخل کشور بلکه از حریم دنیای اسلام به عقب برانیم.

 

حجت الاسلام کمالی با اشاره به جنگ نرم، سخت و نیمه سخت گفت: امروز سپاه پاسداران نقش بسیار مهمی برای مبارزه با این سه نوع جنگ و مقابله با هنجارهای داخلی ایفا می کند و این موضوع تنها با هم افزایی با دستگاه های فرهنگی رخ می دهد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی نقش تعیین کننده ای در این زمینه دارد و اگر بخواهیم شاخص را در این برهه زمان، مقام معظم رهبری قرار دهیم خواهیم دید که ایشان تاکید بسیاری بر روی موضوع هنر دارند.

 

وی بیان کرد: در اتفاقات اخیری که افتاد دیدید دشمن، ابزار هنر را در دست داشت و ما از این ابزار مهم غافل بودیم و اگر بخواهیم به همان روند عمق بخشی داخلی برگردیم قطعا مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی می تواند نقش مهمی را بر عهده داشته باشد.

 

حجت الاسلام کمالی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران به تعبیر مقام معظم رهبری یک ستون محکم است، افزود: معنویت و عمل به منظومه امامین انقلاب دو عامل موفقیت سپاه پاسداران است و سپاه اگر امروز در اوج قرار دارد به خاطر این است که پایه و مبنای حرکتش معنویت است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: بحث تعمیق معنویت و بصیرت افزایی در دستور کار است و در این راستا سال گذشته بیش از یکصد برنامه در مجموعه سپاه استان برگزار کردیم.

 

وی بیان داشت: ایستادگی سپاه مرهون به مسائل معنوی است و سپاه توانسته است سبب قوام انقلاب اسلامی شود و مورد توجه کل دنیا است و باید بسیجیانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم.

 

حجت الاسلام کمالی با اشاره به جهاد تبیین گفت: جهاد تبیین با قید فوریت اجرایی باید شود و قرارگاه آن در استان فعال شده است و امیدواریم در این جنگ روایت ها بتوانیم به خوبی عمل کنیم و بنا داریم ۲هزار و ۵۰۰ دانش آموز را در این راستا به راهیان پیشرفت اعزام کنیم.

 

 

کد خبر 1264130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha