تجلیل از دست اندرکاران تعلیم و تربیت بسیج در هفته عقیدتی سیاسی

حجت الاسلام سرافراز بازخوانی اندیشه و آثار شهید مطهری و تجلیل از دست اندرکاران تعلیم و تربیت را از جمله برنامه های بسیج در هفته عقیدتی سیاسی عنوان کرد.

حجت الاسلام کریم سرافراز، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان با اشاره به هفته معلم و عقیدتی سیاسی گفت: این هفته فرصتی برای بازخوانی  اندیشه و آثار شهید مطهری و همچنین تجلیل و قدردانی از دست اندرکاران عرصه تعلیم و تربیت است و این روز را به تمام معلمان و مربیان و دست اندرکاران عرصه تعلیم و تربیت در سپاه و بسیج تبریک عرض می نماییم.

 

 

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در مورد برنامه های هفته عقیدتی سیاسی گفت: برخی از برنامه ها اجرا شده و برخی در حال اجراست که از جمله آنها می توان به برگزاری برنامه بزرگداشت مقام معلم و تجلیل و تقدیر از فعالان عرصه تعلیم و تربیت در سازمان بسیج و رده های مربوطه اشاره کرد.

 

 

سرافراز اظهار کرد: تجلیل از فرماندهان، مربیان، وابستگان و پیشکسوتان و خانوادگان مربیان شهید و متوفی در عقیدتی سیاسی از دیگر برنامه های این هفته است. برگزاری نشست های هم اندیشی در مجامع دانشگاهی بسیج، اجرای برنامه های تبیینی از فعالیت های علمی، مبارزاتی و فعالیت های ارزشمند شهید مطهری، برگزاری مسابقه مقاله نویسی از آثار شهید مطهری در میان فرماندهان و اساتید و دانشجویان به صورت جداگانه، برگزاری نمایشگاه کتاب در رده های بسیج از دیگر برنامه های هفته عقیدتی سیاسی است.

 

 

وی تصریح کرد: از دیگر برنامه های هفته عقیدتی سیاسی و بزرگداشت مقام معلم گلباران و عطرافشانی مزار شهدا، مربی و مدافع حرم و برگزاری نشست های هم اندیشی برای مربیان و برگزاری نمایشگاه کتاب از دستاوردها و فعالیت های عقیدتی سیاسی در سال 1401 در رده های مختلف بسیج از اهم برنامه ها است.

 

 

 

کد خبر 1264172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha