از تبلیغ کالاهای فرهنگی و تجاری مغایر با فرهنگ حجاب جلوگیری می شود

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: جلوگیری از تبلیغ کالاهای فرهنگی و تجاری مغایر با فرهنگ عفاف و حجاب نظیر آگهی‌های تجاری و تبلیغاتی چهره‌های هنری و ورزشی با آرایش و حجاب ضد اسلامی در دستور کار قرار گرفت.

حجت الاسلام کاظم حریف- مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی با اشاره به برنامه های این اداره در جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اظهارکرد: در این راستا باید از فعالیت‌های عام فرهنگی و هنری دستگاه‌ها در ارتباط با گسترش فرهنگ عفاف حمایت شود.

 

وی خاطرنشان کرد: نوشتن آیات و روایات دینی، فتواهای علماء، وصیتنامه‌ حضرت امام(ره) و غیره به منظور توسعه فرهنگ عفاف در پارک‌ها، میادین، خودروهای عمومی شهری، سالن‌های سینما، تابلوهای معابر عمومی و ورزشی با استفاده از ابزارهای فرهنگی مناسب اقدام موثری می تواند باشد.

 

حجت الاسلام حریف عنوان کرد: گسترش اماکن عمومی، پارک‌ها و مراکز ورزشی مناسب برای زنان و دختران جهت گذراندن اوقات فراغت و ایجاد فضاهای مناسب جهت برخورداری آنان از آزادی عمل در رعایت حجاب توسط سازمان پارک‌ها می تواند از بسیاری آسیب های اجتماعی جلوگیری کند.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، جهت گسترش عفاف و حجاب پیشنهاد می شود تهیه تندیس و عکس و تصاویر مناسب از شخصیت‌های اسلامی، وقایع مهم تاریخی و طرح‌های نمادین و استفاده از آنها جهت نصب در اماکن عمومی مهم و تفرجگاه‌ها، همراه با ترمیم و بازسازی مستمر آنها در دستور کار قرار گیرد.

 

حجت الاسلام حریف اضافه کرد: تمامی بانوان و دختران به خاطر اسلام و اعتقادات دینی خود حجاب را رعایت خواهند کرد و برخی هم که حجاب مناسبی ندارند ناآگاه هستند که با مشاوره و صحبت کردن مشکل حل خواهد شد.

کد خبر 1264558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha