شهید الداغی موج غیرت تولید کرد

امام جمعه شهرستان قرچک گفت: شهید الداغی موج غیرت تولید کرد و این شهید در عصر غوغای بی عفتی و ناهنجاری اجتماعی موج غیرت تولید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز ورزش زورخانه ای اظهار داشت: تقویت قوه جسمانی زمانی ارزش دارد که قوه روحانی هم تقویت شود، بزرگترین قهرمان، با غیرت ترین هستند، امام (ره) در دیدار با ورزشکاران باستانی فرمودند« اگر قوه جسمانی و روحانی با هم تقویت شوند یک انسان به تمام معنا انسان می شود.

وی در ادامه با اشاره به شهادت شهید الداغی افزود: ارزش غیرت را در هفته پیش دیدیم ، یک جوان ورزشکار با غیرت چه تحولی ایجاد کرد ، چه انقلابی به پا کرد ، شهید غیرت حمیدرضا الداغی در عصر غوغای بی عفتی و ناهنجاری اجتماعی موج غیرت تولید کرد.

امام جمعه قرچک گفت: شهید الداغی غیرت همگان را برافروخت، عملاً نشان داد قهرمان و پهلوان واقعی چه کسی است، بزرگترین نمایش غیرت انسانی و دینی را به رخ شیاطین و شهوترانان جاهل و فاسد کشیده است.
 
حجت الاسلام اسماعیلی در پایان با اشاره به ایثار و فداکاری شهید غیرت و امنیت تصریح کرد: شهید الداغی مورد تحسین همگان حتی گروههای ضعیف ایمانی قرار گرفت، معنای قربانی شده برای انسانیت را فهمیدند ، عظمت شهادت را فهمیدند.

کد خبر 1264731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha