برگزاری انتخابات و مراجعه به نظر مردم افتخار جمهوری اسلامی است

کاظمی گفت: برگزاری انتخابات و مراجعه به نظر مردم افتخار جمهوری اسلامی می باشد و سکه انتخابات به نام نظام جمهوری اسلامی ضرب شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، عباس کاظمی- سرپرست معاونت سیاسی استانداری قزوین- شب گذشته (شنبه 16 اردیبهشت) در جمع فعالان سیاسی و انتخاباتی شهرستان البرز بیان کرد: دوست و دشمن اذعان دارند این میزان مشارکت سیاسی و مراجعه مکرر به نظر مردم در دنیا کم نظیر است و باید گفت سکه انتخابات به نام انقلاب اسلامی ضرب شده است.

 

سرپرست معاونت سیاسی استانداری قزوین اضافه کرد: باید فعالان سیاسی آستانه تحمل خود را بالا ببرند، باید بدون منازعه و در چارچوب اصول و قوانین نظرات شنیده شود و افراد بتوانند به راحتی نقطه نظرات خود را مطرح کنند.

 

وی با اشاره به فرازی از بیانیه گام دوم عنوان کرد: نخستین درخشش اندیشه امام راحل همگامی جمهوری با مفهوم والای اسلام بود، ما وقتی می توانیم به هدف برسیم که هر ۲ معنا را به طور کامل به منصه ظهور برسانیم.

 

کاظمی یادآور شد: ضمن افتخار به مسیری که طی کرده ایم هیچ گاه به وضع موجود راضی نبوده و به دنبال گشایش های بیشتر سیاسی خواهیم بود تا نظرات متفاوت بر طبق یک زیر ساخت اصولی به دست متولیان امر برسد.

کد خبر 1264944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha