کانون های مساجد ظرفیت خوبی برای پیشبرد اهداف دولت مردمی هستند

رفیعی با بیان اینکه دولت سیزدهم بر ضرورت استفاده از ظرفیت های مردمی تاکید دارد، گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیز که برخاسته از بطن مردم است ظرفیت خوبی برای پیشبرد اهداف دولت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، «مهدی رفیعی» امروز در دیدار با کارکنان ستاد فهمای استان زنجان با اشاره به اینکه دولت مردمی با جریان مردمی اداره می شود، گفت: کانون های فرهنگی و هنری ساختار مردمی دارد و لازم است تا سالانه یک نشست مشترک با استاندار زنجان در راستای اطلاع رسانی عملکرد و اثرگذاری این مجموعه های مردمی داشته باشید.

 

مشاور و دستیار استاندار زنجان در مردمی سازی دولت با بیان اینکه راهبرد دولت در بحث مردمی سازی همواره مورد تاکید بوده است، گفت: مجموعه های دولت به تنهایی قادر به پیشبرد امور نیستند و باید از توان مجموعه های مردمی بهره برد.

 

وی با یادآوری اینکه استفاده از ظرفیت مجموعه های مردمی در دوران کرونا برهمه واضح و مبرهن بود، تصریح کرد: قانون اساسی کشور نیز بر اصل مردم سالاری دینی تاکید دارد و نمونه ای از اثرگذاری توان مردم را می توان در هشت سال جنگ تحمیلی مثال زد.

 

رفیعی در ادامه از تعطیلی نهادهای مردمی از دهه 70 تا کنون انتقاد کرد و گفت: آثار شوم این تعطیلی را امروز با آسیب های اجتماعی که برجای گذاشته است مشاهده می کنیم ولی دولت سیزدهم در تلاش است تا موضوع مردمی سازی را با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری که در بیانیه گام دوم انقلاب نیز به آن تاکید داشتند دوباره به جریان درآورد.

 

مشاور استاندار زنجان در مردمی سازی دولت اضافه کرد: دولت سیزدهم معتقد است بدون تکیه بر ظرفیت های مردمی نمی توان کاری از پیش برد و کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیز که برخاسته از بطن مردم است ظرفیت خوبی برای پیشبرد اهداف مورد نظر است.

کد خبر 1264963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha