برنامه گفت و شنود با جوانان فرصتی طلایی در حوزه جهاد تبیین است

قناعت با بیان اینکه برنامه گفت و شنود با جوانان فرصتی طلایی برای مسئولان در حوزه جهاد تبیین است، گفت: این گفت و شنودها فرصتی مناسبی نیز برای جوانان است تا نظرات، پیشنهادات و دیدگاه‌های خود را با مسئولان در میان بگذارند و پاسخ شبهاتشان را بگیرند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت- استاندار خراسان جنوبی - ظهر امروز یکشنبه (۱۷اردیبهشت) در ستاد ساماندهی امور جوانان استان اظهار کرد: امسال در موضوع شورای ساماندهی امور جوانان نسبت به سال گذشته حرکت جدیدی خواهیم داشت تا توفیقات بیشتری را در این ستاد رقم بزنیم.

 

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی در برگزاری ستادهای ساماندهی امور جوانان در سال ۱۴۰۱ در رتبه دهم کشور قرار گرفت، افزود: امسال همه پای کار باشند و دستورالعمل‌ها را اجرایی کنند تا در پایان سال بتوانیم رتبه استان در این زمینه را ارتقا دهیم.

 

قناعت با اشاره به تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، تصریح کرد: انتظار است همه دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد اجرای کامل صدور مجوزهای کسب و کار در استان باشیم.

 

استاندار خراسان جنوبی به اختصاص ۲۰ درصد اماکن تشریفاتی دولتی برای برگزاری رایگان ازدواج جوانان اشاره کرد و افزود: دستگاه‌های دولتی استان مکلف هستند این اماکن را برای برگزاری مراسمات ازدواج جوانان اعلام و وارد سامانه مربوطه کنند.

 

وی در ادامه برنامه گفت و شنود با جوانان را از کارهای بسیار ارزشمند دانست و تصریح کرد: در این طرح دو نکته وجود دارد یکی اینکه جوان دوست دارد دیده شود و حرف بزند و همیشه به شرایط موجود منتقد است از طرفی دیگر این طرح تلنگری به مسئولان است که بدانند رصد و نقد می‌شوند.

 

قناعت با بیان اینکه برنامه گفت و شنود با جوانان فرصتی طلایی برای مسئولان در حوزه جهاد تبیین است، افزود: این گفت و شنودها فرصتی مناسبی نیز برای جوانان است تا نظرات، پیشنهادات و دیدگاه‌های خود را با مسئولان در میان بگذارند و پاسخ مشکلات و شبهاتشان را از مدیران دستگاه های اجرایی بگیرند.

 

استاندار خراسان جنوبی در ادامه گفت: برنامه گفت و شنود با جوانان که هفته‌ای یکبار توسط دستگاه‌های مختلف انجام می‌شود فرصتی مغتنمی برای تقویت هویت ملی، تقویت پرچم ملی، تعلیم سبک زندگی اسلامی و ایرانی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است.

 

وی بیان کرد: همچنین برنامه روایت پیشرفت که با هدف روایت دستاوردها و پیشرفت‌های کشور انجام می‌شود فرصت بسیار طلایی است که باید حداکثر استفاده را داشته باشیم.

 

قناعت با بیان اینکه ستاد ساماندهی امور جوانان استان و شهرستان‌ها باید نسبت به سال گذشته فعال‌تر شود، تصریح کرد: در سال جاری باید حداقل 6 جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در سطح شهرستان‌ها توسط فرمانداران برگزار شود.

 

استاندار خراسان جنوبی بر فراهم کردن زمینه اجرای سند ملی روایت پیشرفت توسط دستگاه‌های مربوطه در استان تأکید کرد و گفت: این مهم در ارزیابی‌ها مورد توجه قرار خواهد گرفت.

کد خبر 1265979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha