اجرای طرح های مشترک شبکه آفتاب با کانونهای مساجد استان مرکزی

انقانی از اجرای طرح های مشترک بین شبکه آفتاب با کانونهای مساجد استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و مدير کل صدا و سیما استان در دیدار با یکدیگر بر همدلی و همراهی هر چه بیشتر و انتشار اخبار کانون های مساجد استان از سیمای استانی تبادل نظر کردند.

 

در دیدار صمیمانه مرتضی انقانی، مدیر ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان مرکزي با مهندس حسن نجمی مدير کل صدا و سیما شبکه استانی آفتاب در خصوص ارتباط هر چه بیشتر دو دستگاه و همدلی و همراهی هر چه بیشتر تاکید شد.

 

در این دیدار در خصوص پیگیری و افتتاح طرحهای مشترک بین کانون هاي فرهنگي هنري مساجد و شبکه آفتاب همچون خبرنگار مسجد، مدیر مسجدی، هر هفته یک مسجد بحث و تبادل نظر شد.

 

مرتضی انقانی در این خصوص با اشاره به فعالیت های گسترده کانون های مساجد استان مرکزی، گفت: صدا و سیما می توانند در راستای اطلاع رسانی برنامه های کانون های مساجد و شناساندن این مجموعه های فرهنگی به آحاد جامعه نقش موثری داشته باشد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با اشاره به فعالیت 600 کانون فرهنگی هنری در مساجد شهری و روستایی استان مرکزی افزود: در این مساجد فعالیت های گسترده فرهنگی، آموزشی، ورزشی، اعتقادی و ... برگزار می شود که صدا و سیما می توانند با معرفی این برنامه ها در جذب افراد به ویژه نسل جوان و نوجوان به مساجد نقش موثری داشته باشد.

 

حسن نجفی نیز در ادامه این دیدار با اشاره به اهمیت تبیین فرهنگ و معارف دینی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در این راستا فعالیت های گسترده ای را انجام می دهند و صدا و سیما نیز می تواند با تهیه گزارش و پخش این فعالیت های گام موثری در راستای تبیین فرهنگ و معارف دینی بردارد.

 

مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی ادامه داد: تهیه گزارش از فعالیت ها و برنامه های فرهنگی کانون های مساجد، راه مناسبی در جهت آشنایی اقشار مختلف با فعالیت های این پایگاه های دینی و جذب جوانان به مساجد است.

کد خبر 1266157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha