شهادت سه فرمانده جهاد اسلامی در حمله صهیونیست ها  به نوار غزه

رژیم صهیونیستی صبح امروز مناطقی از نوار غزه را بمباران کردند و در این حمله، سه فرمانده جهاد اسلامی به شهادت رسیدند و تاکنون این حمله ۱۲ شهید بر جای گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العربی الجدید، بامداد امروز سه ‌شنبه (19 اردیبهشت ماه)، رژیم اشغالگر صهیونیستی چندین حمله به خانه‌ ها و آپارتمان‌ها در بخش‌های جداگانه نوار غزه انجام داد و صدای انفجار در شهر غزه و انفجار دیگری در جنوب رفح شنیده شد.

 

منابع محلی در این باره گفتند: صهیونیست ها، اعضای شورای نظامی جهاد اسلامی را در نوار غزه هدف قرار دادند و  ارتش اشغالگر اسرائیل در بیانیه ای این موضوع را تایید کرد و از شهرک نشینان خواست وارد پناهگاه ها شوند.

 

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از شهادت 12 فلسطینی و زخمی شدن 20 نفر دیگر در نتیجه اولیه حملات مستمر رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد.

 

این وزارتخانه در بیانیه ای اعلام کرد: در جریان تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه 12 نفر شهید و 20 شهروند زخمی شدند.

 

این وزارتخانه افزود: آمبولانس ها  همچنان به دنبال تخلیه قربانیان از مناطق مورد هدف اشغالگران هستند.

 

گردان سرایا قدس وابسته به جهاد اسلامی شهادت شاکر الغنام ، دبیر شورای نظامی جهاد اسلامی، خلیل صلاح البهتینی، عضو شورای نظامی و گردان های قدس و طارق محمد عزالدین از رهبران عملیات نظامی جهاد را اعلام کرد و در بیانیه‌ ای کوتاه اعلام کرد: «خون شهدا عزم ما را بیشتر می‌کند و ما مواضع خود را ترک نمی‌ کنیم. به خواست خدا مقاومت ادامه خواهد داشت.»

کد خبر 1266225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha