پرچم دفاع از حقوق بشر در دست انقلاب اسلامی باشد

حجت الاسلام عباسی گفت: باید پرچم دفاع از حقوق بشر و افشای مدعیان دروغین حقوق بشر و عدم صداقت در دست انقلاب اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام علی عباسی امروز (پنجشنبه 21 اردیبشهت) در پنجمین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری گرگان، گفت: حقوق بشر یکی از کلیدواژه‌هایی است که در تمدن جدید زیاد از آن استفاده می شود و بسیاری از کشورهای ناقض حقوق بشر، خود را مدعی می دانند و سایر کشورها را ناقض می خوانند.

 

رئیس جامعه المصطفی العالمیه افزود: باید پرچم دفاع از حقوق بشر و افشای مدعیان دروغین حقوق بشر و عدم صداقت در دست انقلاب اسلامی باشد.

 

وی با بیان اینکه با برگزاری این کنفرانس ها، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به خوبی تبیین شود، خطاب به عوامل برگزاری این کنفرانس بین المللی گفت: مجموعه مقاله های رسیده به دبیرخانه را به زبان های مختلف ترجمه کنند تا بازتاب بین المللی هم داشته باشد.

 

حجت الاسلام عباسی ادامه داد: آمریکا پرچمدار نقض حقوق بشر است و باید از سوی مراکز علمی به صورت واقعی و بیشتر به این موضوع پرداخته شود تا نسل جوان از حقایق اطلاع یابند.

 

وی گفت: نظام اجتماعی هر تمدنی مبتنی بر جهان بینی آن است و تمدن جدید ادعا می‌کند که بشر در نظام سازی به نقطه‌ پایانی رسیده است و از آن با عنوان نظام لیبرال دموکراسی یاد می‌ کند.

 

رئیس جامعه المصطفی العالمیه با بیان اینکه امروز آمریکا میراث‌دار و پرچمدار تمدن مادی است، افزود: روشن شدن ابعاد مختلف این نگاه تاریخی سلطه‌جو و نشانه‌های افول آن از وظایف مراکز علمی جهان است.

 

وی تاکید کرد: محققان در آثار علمی خود، عموم جامعه و به ویژه نسل جوان را بیشتر با این حقایق مهم تمدنی آشنا کنند.

 

کد خبر 1266578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha