نیروی انتظامی باید در برابر قانون شکنان مقتدر باشد

سردار رادان تأکید کرد: نیروی انتظامی باید در برابر قانون شکنان، گردن کشان و مخلان نظم و امنیت مقتدر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار «احمدرضا رادان» امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی، اظهار کرد: نقش مردم آذربایجان و تبریز در طول تاریخ بسیار بااهمیت است، مردم این خطه از کشور بابصیرت، ولایت‌مدار و حافظ امنیت کشور هستند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور افزود: زمانی می گفتیم که همه جای ایران سرای من است؛ اما امروز اعلام می کنیم که همه جای حق سرای من است و از این باور، شهدای مدافع حرم رشد کردند و کارکنان فراجا و فرماندهان این نهاد همگی آماده هستند تا برای ایفای حق جانفشانی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث ماه های گذشته کشور یادآور شد: نیروی انتظامی باید در برابر قانون شکنان، گردن کشان و مخلان نظم و امنیت مقتدر باشد و جامعه را برای آنها ناامن کند اما در مقابل مردم باید دلسوز و خدمتگزار باشد.

رادان خطاب به فرمانده جدید انتظامی استان، توصیه کرد: فرمانده انتظامی باید نسبت به پیشکسوتان همچون شاگردی خاضع و با مردم مهربان و دلسوز باشد با قانون شکنان مقتدر، با مدیران تعاملی و برای همکاران به دنبال رفاه و تامین معیشت بهتر باشد.

وی اضافه کرد: مردم خوب می بینند، خوب قضاوت می کنند و خوب متوجه می شوند و آشکارا در مورد آن چیزی که قضاوت کرده اند اظهار نظر می کنند از این رو کارکنان فراجا و فرماندهان این نیرو باید آینده نگر باشند و خود را مکلف به کسب رضای خدا و مردم بدانند تا تصویر و خاطره ای خوب نزد مردم بجا بگذارند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور در پایان خاطرنشان کرد: اگر روزی دفاع تکلیف است باید ان را انجام دهیم و کاری به نتیجه نداشته باشیم و فرماندهان و کارکنان فراجا نیز باید همانند گذشته تکلیف گرا عمل کنند و مرز بین کار و تکلیف را مشخص کنند.

کد خبر 1266664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha