مبارزه با فساد مردم را به نظام امیدوار می‌کند

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: مردم همیشه از برخورد قاطع و بدون ملاحظه با مفسدان اقتصادی استقبال کرده اند، مبارزه با فساد مردم را به نظام امیدوار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به گرامیداشت ۱۸ اردیبهشت روز صلیب سرخ و هلال احمر گفت: از زحمات تلاشگران امداد و نجات هلال احمر شهرستان دماوند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی افزود: هلال احمر ایران با حضور جوانان داوطلب و ایثارگر با نشاط تر از گذشته در خدمت مردم هستند و برای لحظات سخت آماده اند، جمعیت هلال احمر نیروی آماده به کار کشور است که توانمندی خود را در حوادث گوناگون اثبات کرده و مردم پشتیبان هلال احمر هستند و می‌دانند این مجموعه برای خدمت رسانی به انسان‌ها نه شرط دارد و نه منت.

حجت الاسلام فتاح دماوندی با انتقاد از اینکه متأسفانه اعتبارات هلال احمر با کشور حادثه خیز ایران متناسب نیست بیان داشت: این جمعیت به امکانات و تجهیزات بیشتری نیاز دارد، در شهرستان دماوند با وجود دو جاده مهم مواصلاتی و خطر تصادفات جاده‌ای مربوطه و زلزله خیز و سیل گیر بودن و نیز احتمال بارش برف سنگین در زمستان، امکانات بیشتر امداد و نجات نیاز داریم و از استاندار محترم و پرتلاش تهران و فرماندار گرامی و شهرداران محترم ۵ شهر شهرستان دماوند تقاضا داریم پشتیبانی بیشتری از هلال احمر دماوند در دستور کار خود قرار دهند.

امام جمعه دماوند عنوان داشت: برنامه مشهود و واضح دشمن برای این سال‌های ما، ترویج بی بند و باری و بی عفتی و بی غیرتی و لاابالی گری و دمیدن در آتش شهوت‌های جنسی و بی تفاوت کردن جوانان به اسلام است و راه مبارزه با تهاجم مسموم ضد اسلامی غربی‌ها گسترش فرهنگ اسلامی و ترویج فضیلت‌های اخلاقی و ارزشهای اسلامی است.

وی با بیان اینکه روز ۱۸ اردیبهشت، روز فرهنگ پهلوانی و زورخانه ای است، عنوان داشت: ورزش زورخانه ای و باستانی ما ترکیبی از معنویت و ذکر خدا و یاد اهل بیت عصمت و طهارت و ادب و اخلاق و تمرین قوی کردن بدن است و این ورزش سرآمد ورزش‌ها است.

امام جمعه دماوند افزود: اگر با فساد اقتصادی مبارزه کردیم و اگر فاصله طبقاتی کم شد و حق به حقدار رسید، آنگاه مبارزه با مفاسد فرهنگی و اخلاقی آسان‌تر خواهد بود و مردم همیشه از برخورد قاطع و بدون ملاحظه با مفسدان اقتصادی استقبال کرده اند، مبارزه با فساد مردم را به نظام امیدوار می‌کند.

حجت الاسلام فتاح دماوندی در پایان اظهار داشت: اختلاس، حقوق غیر متعارف و نجومی، رشوه، تبانی، جعل، سوءاستفاده از موقعیت شغلی و احتکار عناوینی است مردم می‌توانند درباره آن گزارش دهند و مطالبه گر باشند.

کد خبر 1266725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha