بازگشت سوریه به اتحادیه عرب، نمودی از اقتدار محور مقاومت است

آیت الله خاتمی ضمن مثبت ارزیابی کردن تحولات کنونی منطقه گفت: بازگشت سوریه به اتحادیه عرب، نمودی از اقتدار محور مقاومت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله علی خاتمی، امام جمعه زنجان امروز در خطبه های نماز جمعه شهر زنجان ضمن مثبت ارزیابی کردن تحولات کنونی منطقه و اینکه شرایط موجود به نفع کشورهای منطقه خواهد بود، گفت: بازگشت سوریه به اتحادیه عرب، نمودی از اقتدار محور مقاومت است. 

 


وی به 14 اردیبهشت سالگرد تجاوز و غصب فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: این روز را فلسطینیان به عنوان روز عزا اعلام کرده‌اند.

 


نماینده ولی فقیه در استان با محکوم کردن کشتارهای وحشیانه رژیم صهیونیستی و ستم هایی که در حق مردم مظلوم فلسطین روا شده افزود: همه آزادیخواهان جهان وظیفه دارند تا از این ستمدیدگان حمایت کنند. 

 


آیت الله خاتمی در ادامه با تسلیت شهادت مهدی هادی، مامور امنیت اقتصادی طی هفته گذشته به دلیل درگیری با قاچاقچیان تصریح کرد: مراسم تشییع و تدفین این شهید با حضور گسترده مردم ولایت مدار استان انجام شد.

 


وی با یادآوری اینکه این شهید، جان خود را در راه امنیت و آرامش مردم تقدیم کرد، گفت: مردم در مراسم بزرگداشت این شهید حضور پررنگ داشتند. 

کد خبر 1266731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha