«بانوی کرامت» مسابقه ای فرهنگی برای بانوان گراشی

مقتدری از برگزاری مسابقه «بانوی کرامت» ویژه گرامی داشت دهه کرامت به همت کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) گراش خبر داد.

علی اکبر مقتدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: دهه کرامت فرصتی برای تبیین جایگاه، شخصیت و سیره عملی ائمه معصومین(ع) به ویژه حضرت فاطمه معصومه(س) است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) شهرستان گراش افزود: این کانون فرهنگی هنری نیز به نوبه خود در این زمینه پای کار بوده و در این ایام برگزاری ویژه برنامه های متنوعی را در دستور کار دارد.

 

وی برگزاری مسابقه «بانوی کرامت» را از جمله این برنامه ها عنوان کرد که با هدف معرفی و تبیین شخصیت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) گراش انجام می شود.

 

مقتدری با اشاره به اینکه این مسابقه ویژه بانوان به اجرا درآمده است، گفت: در این مسابقه تعداد 12 سوال چهار گزینه ای با موضوع سیره و زندگی حضرت فاطمه معصومه(س) مطرح شده که شرکت کنندگان باید به پاسخ های صحیح را به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

 

وی اظهار کرد: همچنین به برگزیدگان این مسابقه فرهنگی جوایزی همچون کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، کمک هزینه سفر به زیارتی حضرت معصومه(س)، کمک هزینه سفر زیارتی شاهچراغ(ع) و... تعلق می گیرد.

 

مقتدری مهلت شرکت در این مسابقه را تا ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 28 اردیبهشت ماه عنوان کرد و گفت: از منتخبان مسابقه «بانوی کرامت» نیز در آیین جشنی که به مناسبت فرخنده میلاد حضرت معصومه(س) در روز پنجشنبه 28 اردیبهشت همراه با نماز مغرب و عشا در مسجد علی بن ابیطالب(ع) برگزار می شود، تجلیل به عمل می آید.

کد خبر 1266781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha