اجرای نذر شادی در سیستان و بلوچستان

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با دهه کرامت طرح نذر شادی در استان اجرا می شود.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، حجت الاسلام مهدی پودینه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان در جلسه شورای اداری بیان داشت: گروه مستندساز برای  تحت پوشش قرار دادن سفر کاروان سفیران کریمه اهل بیت علیهم السلام پیش بینی شده است.

 

وی از اجرای نذر شادی در سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: با اصناف برای اجرای نذر شادی صحبت های لازم شده است؛ مغازه داران و اصنافی که قصد مشارکت در طرح نذر شادی را دارند برای آنها بنر تهیه می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان ادامه داد: رسانه ای کردن برنامه های شاخص کاروان سفیران کریمه اهل بیت علیهم السلام از جمله برنامه هایی است که مدنظر کمیته اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت دهه کرامت سیستان و بلوچستان قرار گیرد.

 

پودینه به برگزاری نشست خبری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان پیرامون دهه کرامت اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده های شهدا، حضور در بیمارستان ها و مساجد، حضور در یکی از برنامه های تلویزیونی شبکه  هامون از جمله برنامه های کاروان سفیران کریمه اهل بیت علیهم السلام در زاهدان خواهد بود.

  

  

کد خبر 1266881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha