دومین یادواره ۵۰ شهید والامقام روستای اوغاز برگزار شد

دومین یادواره ۵۰ شهید والامقام روستای اوغاز از توابع بخش مرکزی شیروان، روز دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و حضور پرشور و گسترده مردم و خانواده های شهدای گرانقدر، در محل مسجد روستا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، سلیمان آذری- سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان- روز دوشنبه  25 اردیبهشت ماه در دومین یادواره ۵۰ شهید والامقام روستای اوغاز اظهارکرد: پس از گذشت بیش از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، راه عزت و افتخار این مملکت تداوم داشته و دارد چراکه در این راه، شهدای بسیاری تقدیم نظام شد.

 

وی خاطرنشان کرد: والدین شهدا جگر گوشه های خود را به میدان جنگ و نبرد با دشمن فرستادند تا مملکت امنیت داشته باشد و شهدا و جانبازان با ایثار و فداکاری اجازه ندادند ذره ای از این خاک دست بیگانگان و اجنبی ها بیفتد، دشمن روزی دنبال یک نیرنگ و تفرقه است ولی مردم بصیر و آگاه هستند و خوب و بد را تشخیص می دهند.

 

آذری عنوان کرد: شهدا با تاسی از سیره ائمه معصومین در مقابله با دشمنان گام نهادند و با بصیرت پای دین و اسلام و ارزش‌ها ایستادند و در ادامه راه آنان ما باید ادامه دهنده این راه و روش آن باشیم و برگزاری چنین یادواره هایی، کوچکترین کار در مقابل ارزش و خدمت شهدا به مملکت ایران اسلامی است.

 

این مراسم همراه با نوحه خوانی بود و در پایان از تعدادی خانواده های شهدا تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 1267146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha