پخش ویژه‌ برنامه ‌های دهه کرامت از شبکه استانی جهانبین

فرهادی از پخش ویژه‌ برنامه ‌های دهه کرامت از شبکه استانی جهانبین خبر داد و گفت: صدا و سیمای مرکز استان نیز با همکاری سایر دستگاه های فرهنگی ویژه برنامه های دهه کرامت را پوشش می دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، فرج الله فرهادی در هفتمین نشست هماهنگی برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت دهه کرامت چهارمحال و بختیاری که به میزبانی صداوسیما مرکز استان برگزار شد، اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز استان نیز با همکاری سایر دستگاه های فرهنگی ویژه برنامه های دهه کرامت را پوشش می دهد.

 

بر اساس این گزارش در ادامه محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز گفت: پوشش رسانه ای برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت دهه کرامت در استان در سال گذشته مطلوب بود و امیدواریم امسال نیز با عنایت ویژه عزیزان در صداوسیمای مرکز استان برنامه های اجرایی ستاد بزرگداشت دهه کرامت پوشش رسانه ای خوبی داشته باشد.

 

محسن کاووسی نیز در این نشست با اشاره به اینکه امسال خادمان حرم مطهر رضوی در برنامه های همه شهرستان ها حضور خواهند داشت، افزود: غبارروبی و عطرافشانی، اهدای گل و ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار مطهر شهدا، عیادت از بیماران در بیمارستان های استان و شرکت در جشن های مردمی مساجد و با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد از کارویژه های محوری کاروان «زیرسایه خورشید» در استان چهارمحال و بختیاری خواهد بود.

 

مسئول شبکه جوانان رضوی در چهارمحال و بختیاری افزود: ویژه برنامه های بزرگداشت دهه کرامت در استان، اهتزاز پرچم منقش به نام مبارک امام رضا (ع) در گلزار مطهر شهدای گمنام شهرکرد است که با حضور خدام حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

 

وی افزود: برنامه حضور خدام حرم مطهر رضوی از روز ۳۱ اردیبهشت ماه جاری و از شهرستان شهرکرد آغاز می شود و خادمان حرم مطهر رضوی در تمام شهرستان های استان حضور پیدا می کنند.

 

کد خبر 1267250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha