طبخ و توزیع کیک تولد به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس

جانشین حوزه مقاومت بسیج حضرت ام الائمه(ع) شیروان گفت: دختران فعال حلقه نوجوان پایگاه قائم از حوزه مقاومت حضرت ام‌الائمه(ع)، به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس اقدام به پخت کیک و توزیع آن در بین عموم مردم می کنند.

سمانه محمودیان- جانشین حوزه مقاومت بسیج حضرت ام الائمه(ع) شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این دختران نوجوان فعال در موعد تولد هر یک از شهدای شهرستان، با همکاری یکدیگر کیک خانگی پخت می‌کنند و برای شهید تولد می گیرند و به یاد و نام شهید در گلزار شهدای شهر زیارت شیروان بین مردم توزیع می کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: ضمن اینکه در روز شهادت شهید، برای شهید در همان روز حلوای خيرات تهیه و به صورت گروهی بر سر مزار شهید حاضر می شوند، جلسه انس حلقه های صالحین را هم در همان محل برگزار  و حلو را به نیت شهید خیرات می کنند.

 

محمودیان عنوان کرد: این برنامه توسط 40 نفر از دختران فعال نوجوان این پایگاه پیش بینی و انجام می شود که آخر هفته هم اقدام به برگزاری زیارت عاشور در محل گلزار شهدای شهر شیروان می کنند.

 

جانشین حوزه مقاومت بسیج حضرت ام الائمه(ع) شیروان بیان کرد: این ابتکار باعث آشنایی بیشتر نوجوان با شهدای شهر و دیار آنان می شود، همچنین ابراز همدردی با خانواده معزز شهدا و فرصت خوبی جهت هنرنمایی نوجوانان این پایگاه است.

 

محمودیان با بیان اینکه نوجوانان خواهان ادامه دادن مسیر شهدا هستند، اضافه کرد: با توزیع کیک و حلوا به یاد و نام شهدا مردم استقبال خوبی از آن می کنند و برای حضور به مزار شهید ترغیب می شوند و با ذکر و قرائت فاتحه، ایثارگری ها، فداکاری ها و از جانفشانی های شهدا برای آنان یادآوری می شود.

کد خبر 1267595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha