مقاومت در تمام عرصه ها نمود عینی پیدا کند

حجت الاسلام نکونام با اشاره به سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت، گفت: درس مهم این عملیات ها و رشادت رزمندگان ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان است که این مقاومت باید در تمام عرصه ها نمود پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 29 اردیبهشت) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، به 31 اردیبهشت روز ملی جمعیت اشاره کرد و گفت: اکنون پیری جمعیت تهدیدی بزرگ برای کشور ماست و باید مسئله جمعیت مورد توجه جدی قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه آمارهای طلاق و ازدواج و فرزندآوری در کشور نگران کننده است، افزود: دولت باید با اجرای دقیق قانون جمعیت  و حمایت از خانواده در این راستا گام های موثری بردارد.

 

امام جمعه شهرکرد با تبریک در پیش بودن ولادت حضرت معصومه(سلام الله علیها) و آغاز دهه کرامت، اظهار کرد: این بانوی مکرمه در تمامی اخلاق و فضائل الگو و راهنمای کامل دختران و زنان ما هستند و باید با شناخت سیره ایشان راه سعادت را پیش بگیریم.

 

حجت الاسلام نکونام با اشاره به سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت، تصریح کرد: درس مهم این عملیات ها و رشادت رزمندگان ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان است که این مقاومت باید در تمام عرصه ها نمود پیدا کند.

 

خطیب جمعه شهرکرد با بیان اینکه امروز نتیجه مقاومت را می توان در پیشرفت های نظامی مشاهده کرد، خاطرنشان کرد: امروز معادلات جهانی به نفع جمهوری اسلامی به سرانجام می رسد و کشورهای همسایه که از حمایت آمریکا ناامید شده اند به ایران روی آورده اند.

 

کد خبر 1267758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha