۵۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع می شود

حیدری گفت: تعداد ۵۵۰۰ بسته معیشتی با همکاری بسیج سازندگی و کمک های مردمی بین نیازمندان سطح استان چهارمحال و بختیاری توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری در اجتماع جهادگران چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: کمک به نیازمندان یکی از کارهای زیبای مردم و مسئولین است که از زمان شیوع ویروس کرونا قوت گرفت و این کار ارزشمند همچنان ادامه دارد.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کمک به نیازمندان که یکی از سنت های حسنه ائمه اطهار (ع) است امروز توسط مومنان در کشور، شهرها و روستا در حال برگزاری است.

 

حیدری گفت: همزمان با دهه کرامت کمک های مومنانه زیادی بین نیازمندان از جمله تعداد ۵۵۰۰ بسته معیشتی با همکاری بسیج سازندگی توزیع می شود.

 

وی بابیان اینکه از سپاه پاسداران و بسیج در برهه های مختلف از جمله وقوع سیل، زلزله و شیوع کرونا و... کمک های زیادی را بین مردم نیازمندان و حادثه دیده توزیع کرده است گفت: سپاه قمربنی هاشم (ع) و بسیج در استان تاکنون با همراهی و کمک های مالی مردم بسته های معیشتی بیشماری را بین عزتمندان توزیع کرده اند.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در استانی که سرشار از آب شیرین است درست نیست که هنوز با تانکر به برخی از روستاهای استان آبرسانی شود و این مورد نیز باید توسط جهادگران و گروه های جهادی و همراهی مردم و مسئولین برای همیشه حل شود.

 

کد خبر 1267801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha