اجرای برنامه های دهه کرامت در جوار ۳۵ بقعه متبرکه خراسان جنوبی

حجت الاسلام بخشی پور با بیان اینکه برنامه های دهه کرامت در جوار ۳۵ بقعه متبرکه خراسان جنوبی اجرا می شود، گفت: این برنامه ها از ۳۱ اردیبهشت ماه آغاز می شود و تا دهم خرداد در جوار بقاع متبرکه استان برگزار می شود.

حجت الاسلام پرویز بخشی پور-مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: بقاع متبرکه خراسان جنوبی آماده میزبانی از عاشقان اهل بیت (ع) در دهه نورانی کرامت هستند.

 

وی با بیان اینکه برنامه های دهه کرامت در جوار ۳۵ بقعه متبرکه خراسان جنوبی اجرا می شود، گفت: این برنامه ها از ۳۱ اردیبهشت ماه آغاز می شود و تا دهم خردادماه در جوار بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام بخشی پور ادامه داد: در ۳۱ بقعه متبرکه برگزاری جشن میلا حضرت معصومه(س)، ۳۲ بقعه متبرکه نیز برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) و هفت محفل انس با قرآن کریم در بشرویه و بیرجند و خضری و طبس و فردوس و نهبندان در دستور کار قرار دارد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در ادامه عنوان کرد: مدیحه سرایی در ۱۷ بقعه متبرکه طی این دهه اجرا می شود و برگزاری ۱۰ همایش امامزادگان خراسان جنوبی طی این دهه در دستور کار است و از ۹۸ نفر از خدام تجلیل خواهد شد.

 

وی با اشاره به راه اندازی کاروان شادی با عنوان «شمیم کرامت» گفت: این کاروان ها در هشت بقعه متبرکه خراسان جنوبی طی دهه کرامت به صورت خودرویی و پیاده روی راه اندازی خواهند شد.

 

حجت الاسلام بخشی پور در خصوص ویژه برنامه روز دختر اظهار داشت: این مراسم با حضور دانش آموزان دختر در ۱۰ بقعه متبرکه استان اجرا خواهد شد و مراسم زیر سایه خورشید در ۶ بقعه متبرکه استان در دستور کار است و طرح قرار دوازدهم نیز با توزیع بسته های معیشتی و نان در بقاع متبرکه اجرا می شود.

 

 

کد خبر 1267929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha