اجرای سرود منتظران نور به مناسبت دهه کرامت

حسنخانی از برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه (س) و اجرای سرود منتظران نور به مناسبت دهه کرامت در روستای کلوان خبر داد.

مهسا حسنخانی ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر از برگزاری جشن میلاد این بانوی بزرگ اسلام در مسجد امام حسین(ع) روستای کلوان خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی، گفت: ویژه برنامه جشن میلاد حضرت معصومه (س) با حضور گسترده اهالی روستا برگزار شد و گروه سرود دختران کانون به اجرای سرود در این شب نورانی پرداختند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای گمنام روستای کلوان به برگزاری مسابقات فرهنگی و اهدای جوایز به شرکت کنندگان در این جشن اشاره کرد و افزود: ویژه برنامه جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر با حضور گسترده مادران و دختران در مسجد برگزار شد.

 

وی به برنامه های دهه کرامت در روستای کلوان نیز اشاره کرد و گفت: تبیین سیره و منش اهل بیت(ع) و ترویج آن در جامعه ضروری است و به همین دلیل برنامه های مختلفی با این هدف به همت کانون در دهه کرامت در روستای کلوان اجرا می شود.

حسنخانی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری شهدای گمنام روستای کلوان دو گروه سرود خواهران و برادران نیز دارد، بیان کرد: در ایام دهه کرامت دو سرود آماده شده که در برنامه های مختلف توسط اعضای گروه خواهران اجرا می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای گمنام روستای کلوان همچنین به برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت دهه کرامت نیز اشاره کرد و گفت: این مسابقه با حضور اعضای کانون در طبیعت در ایام دهه کرامت اجرا می شود.

 

وی همچنین به برپایی جشن های خانگی و برنامه های فرهنگی و آموزشی نیز اشاره کرد و ادامه داد: این جشن ها با درخواست خانواده ها در منازل اهالی در ایام دهه کرامت برگزار خواهد شد.

کد خبر 1268076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha