مسابقات «بهار در بهار» دستاورد جریان‌سازی قرآنی شرکت ملی گاز ایران است

مایلی رستمی اشاعه فرهنگ قرآنی با برگزاری مسابقات «بهار در بهار» را دستاورد مقدس جریان‌سازی قرآنی در شرکت ملی گاز ایران دانست و گفت:عمل به قرآن در کنار شرکت کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان در مسابقات قرآنی برای ما مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، قاسمعلی مایلی رستمی-مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت گاز استان مازندران امروز(۳خرداد) در آئین افتتاحیه‌ی چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «بهار در بهار» ویژه کارکنان و همسران شرکت ملی گاز ایران که در مجتمع نفت محمودآباد درحال برگزاری است، ضمن گرامیداشت دهه کرامت و سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان،‌ اظهار کرد: برگزاری مسابقات و جشنواره ها با محوریت قرآن کریم معجزه رسول خدا حضرت محمد مصطفی(ص) به نوعی حرکت در مسیر تبلیغ و ترویج این مصحف شریف و رفع مهجوریت از آموزه های ناب قرآن بشمار می رود.

 

وی ترویج فرهنگ قرآن در جامعه را مهمترین هدف از برگزاری مسابقات قرآنی دانست و افزود: اگر این فرهنگ ناب در جامعه حاکم شود بسیاری از مشکلات جامعه برطرف خواهد شد.

 

مایلی رستمی، اشاعه فرهنگ قرآنی با برگزاری مسابقات «بهار در بهار» را دستاورد مقدس جریان‌سازی قرآنی در شرکت ملی گاز ایران دانست و خاطرنشان شد:  حمایت مادی و معنوی از دانش آموزان مستعد و نخبه کارکنان شرکت گاز استان با هدف تربیت دینی آیندسازان ایران اسلامی با قوت دردست اقدام است .

 

وی با بیان اینکه استفاده از آموزه های دینی و قرآنی می تواند به مجموعه های خدمت رسان از قبیل شرکت های آب، برق، گاز و ... در بحث مدیریت مصرف کمک شایانی نماید، افزود: وجود منابع انرژی در حال حاضر نباید فرصتی برای مصرف حامل های انرژی، بدون توجه به آیندگان باشد چرا که این سرمایه های امانتی در اختیار ماست تا در حد نیاز معقولانه استفاده و متوجه نیازهای آینده هم باشیم.

 

مایلی رستمی با اشاره به جایگاه و اهمیت بهره برداری صحیح در مصارف خانگی، صنعتی و تجاری که منجر به ماندگاری خدمت رسانی می شود، گفت: مدیریت مصرف انرژی در متون دینی و شرعی مورد تاکید است وباید مورد توجه همگان باشد.

 

به گزارش شبستان، چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «بهار در بهار» ویژه کارکنان و همسران شرکت ملی گاز ایران با حضور ۲۲۴ متسابق خانم و آقا دوم تا پنجم خردادماه سال جاری به میزبانی شرکت گاز استان مازندران در مجتمع ورزشی و آموزشی نفت محمودآباد در حال برگزاری است.

کد خبر 1268736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha