نصب بنر حرم امام رضا(ع) در پیاده راه امیرکبیر اراک/عکس یادگاری اراکی ها با حرم امام رضا(ع)

انقانی از نصب بنر تصویر قدیمی حرم امام رضا(ع) در پیاده راه امیر کبیر اراک خبر داد.

مرتضی انقانی، با تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) به برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر استان در این ایام اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی، گفت: کانون های مساجد استان مرکزی با برپایی مراسم های جشن و شادی، پخش شیرینی و شربت و مسابقات فرهنگی مختلف به تبیین فرهنگ و معارف دینی و اسلامی می پردازند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به اشاره به  اینکه بنر تصویر قدیمی حرم مطهر امام رضا علیه السلام در پیاده راه امیرکبیر اراک نصب شده است، افزود: شهروندان برای انداختن عکس یادگاری به بزرگترین پیاده راه اراک مراجعه می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه این مهم به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد و حوزه هنری استان مرکزی انجام شده است، ادامه داد: مردم مومن و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع)استقبال خوبی از این بنر داشته و با حضور در پیاده راه امیر کبیر عکس یادگاری با این بنر گرفتند.

 

این مقام مسئول با توجه به اینکه این دهه، ایام زیارتی آقا علی ابن موسی الرضا(ع) است،  بیان کرد: همشهریان عزیز که در ایام دهه کرامت موفق به حضور در مشهد مقدس و حرم امام رضا(ع) نشده اند می توانند با حضور در پیاده راه امیر کبیر، زیارت از راه دور داشته و عکس یادگاری به یاد حرم مطهر امام هشتم بگیرند.

کد خبر 1268753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha