فداکاری‌های رزمندگان در آزادسازی خرمشهر هرگز فراموش نخواهد شد

عباسی با بیان اینکه فداکاری‌های رزمندگان در آزادسازی خرمشهر هرگز فراموش نخواهد شد، گفت: امروز ما به همت نیروی دریایی ارتش و سپاه توانستیم معادلات سیاسی و امنیتی منطقه را در اختیار بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ، اسدالله عباسی امروز( چهارشنبه ۳ خرداد ) در میدان صبحگاه ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندر انزلی ضمن تبریک فتح خرمشهر اظهار کرد : اقتدار امروز کشور را مدیون شهدا و ایثار گران این مرز و بوم هستیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه هرگز فداکاری‌های رزمندگان در آزادسازی خرمشهر فراموش نخواهد شد گفت : امروز ما به همت نیروی دریایی ارتش و سپاه توانستیم معادلات سیاسی و امنیتی منطقه را توانستیم در اختیار بگیریم .‌

وی ادامه داد: امنیت کشتی‌های تجاری و اقتصادی دنیا را در آب های فراسرزمینی تضمین و تامین کنیم و دشمن جرات حضور و یا تحرک در منطقه را نخواهد داشت .‌

عباسی تصریح کرد : امروز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را که به خون شهدا متبرک است را در دست گرفته اید و در میادین مختلف به پیروزی های مستمر دست یافته‌اید.

استاندار گیلان افزود : با همه تحریم‌های ناجوانمردانه توانستیم روی پای خودمان بایستیم و لجستیک دریایی را خودمان بسازیم و دور جهان را مقتدرانه فتح کنیم.

وی ادامه داد: مردم ما یاد و خاطره پیروزی خرمشهر هرگز از یاد نخواهند برد و هرگز فراموش نخواهند کرد همه کفر و ناحق در یک صف و حق و اسلام و مومنین و رزمندگان با ایمان خدا در صف دیگر توانستند بار دیگر پیروزی حق بر باطل را به اثبات برسانند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه با ایمان و با تکیه بر آموزه های دینی و قرآن و اعتقادات و باورها و ارزش‌های اسلامی توانستیم ۴۴ سال نظام خود را از دست دشمنان مصون نگه داریم، افزود: دشمن همه ترفند ها، تجهیزات، حیله ها و نیرنگ های خود را به کار گرفت اما نتوانست حتی یک وجب از خاک ما را در تصرف خود در بیاورد و در واقع پیروزی خرمشهر نمادی از مقاومت، ایثار و پیروزی حق بر باطل بود.

وی با تاکید بر اینکه امروز در عرصه بین‌الملل شاهد هستیم که راهبرد نظام و دولت مردمی سیزدهم ارتباط تنگاتنگ با کشورهای اسلامی و به هم زدن محاسبات دشمن است،



کد خبر 1268771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha