فعالیت ۲۷۰ مداح رسمی در شیروان

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: ۲۷۰ مداح رسمی و ثبت شده در سطح شهر و روستاهای این شهرستان فعالیت می کنند.

علی حسین زاده -سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: بیشتر مداحان شهرستان آقا هستند و در مجموع از سنین 18 تا 70 سالگی فعالیت دارند که در مناسبت های مذهبی و شهادت ها فعالیت دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: شیروان، هیچ کمبودی در زمینه مداح ندارد و چنانچه فردی علاقه مند و متقاضی باشد می توانند با مراجعه به این اداره و ارائه مدارک لازم در این حوزه فعالیت خود را آغاز کند.

 

حسین زاده با اشاره به دهه کرامت و برنامه های این مدت عنوان کرد: عصر یکشنبه هفتم خردادماه به مناسبت فرارسیدن ولادت امام رضا(ع)، جشنی با حضور مداحان و خانواده های آنان در محل سالن شهید توفیقی سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار می شود.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شیروان بیان کرد: تجلیل از 10 پیشکسوت مداحی، سخنرانی، مولودی خوانی، اجرای مسابقه، اهدای جوایز و پذیرایی از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای جشن ولدات امام هشتم(ع) خواهد بود.

 

حسین زاده اضافه کرد: از آغاز دهه کرامت تمام مساجد، بقاع متبرکه، حوزه علمیه، شهرداری، سازمان تبلیغات و فرمانداری اقدام به برگزاری جشن روز دختر با اجرای برنامه های فرهنگی متنوع کرد که با استقبال خوب همشهریان همراه بود.

 

 وی بیان کرد: همچنین پخش شیرینی، شکلات، شربت در برخی از خیابان های شهرستان، تجلیل از دختران نمونه در تمام حوزه ها، دیدار با دختر تنها شهید مدافع حرم این شهرستان شهید سرهنگ دوم مرتضی زرهرن و دوخت رایگان چادر از جمله برنامه هایی بود که در این مدت با همکاری ارگان های مختلف اجرا شد.

 

کد خبر 1268864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha