لزوم نظارت دقیق بر عملکرد دستگاه‌ها جهت دستیابی به رضایتمندی عمومی

حجت‌الاسلام موسوی، با بیان اينکه لازم است نظارت دقیق بر عملکرد دستگاه‌ها صورت گیرد تا شاهد رضایتمندی عمومی باشیم گفت: برای بقا و استمرار یک حکومت، وجود نظارت ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام سید کمال موسوی، در نشست اعضای ماده ۲۰ ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اندیمشک اظهار کرد: برای مقدمه‌سازی ظهور حضرت مهدی (عج) ۳۰۰ هزار شهید تقدیم شده تا این انقلاب به زیبایی به دست ما برسد و ما هم مکلف هستیم که جزو منتظران باشیم.

 

امام جمعه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر اندیمشک، با بیان اينکه تا کسی شهیدگونه زندگی نکند، شهید نخواهد شد افزود: یکی از آیتم‌های زندگی شهادت‌گونه، این است که مسئولیت‌های خود را با تمام و کمال برای رضای خداوند و مردم انجام دهیم.

 

وی با اشاره به اینکه حکومت ما مردمی بوده و دیکتاتوری نیست تصریح کرد: مردم بزرگترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی هستند و باید تلاش کنیم تا مردم راضی باشند چرا که با فاصله گرفتن آنها از حاکمان، نظام ما بی‌پشتوانه خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام موسوی، با بیان اينکه لازم است نظارت دقیق بر عملکرد دستگاه‌ها صورت گیرد تا شاهد رضایتمندی عمومی باشیم تصریح کرد: برای بقا و استمرار یک حکومت، وجود نظارت ضرورت دارد.

 

علیرضا ایمانی، نیز تعظیم شعائر اسلامی در جامعه را مصداق بارز امر به معروف دانست و عنوان کرد: مصادیقی که به وسیله مسئولان باعث نارضایتی مردم می‌شوند، نیاز به امر به معروف و نهی از منکر دارند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اندیمشک، بیان کرد: دشمن با استفاده از توان فضای مجازی سعی می‌کند وضعیت را بد جلوه دهد و خیلی‌ها از این طریق فریب می‌خورند.

 

وی ادامه داد: با تقویت فضای مجازی و انعکاس برنامه‌های خوب می‌توانیم به ترویج معروفات و حذف منکرات در جامعه کمک کنیم.

 

همچنین بهزاد محرابی، مسئول دفتر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اندیمشک به بیان برخی از مطالبات مردمی پرداخت.

کد خبر 1269021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha