راهبردهای دفاع مقدس را در رفع مشکلات باید پای کار بیاوریم

امام جمعه شهرستان قدس گفت: راهبردهای دفاع مقدس را در رفع مشکلات باید پای کار بیاوریم و از این گنجینه ارزشمند بهره گیری کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه امروز که در معیت پرچم متبرک بارگاه منور امام رضا(ع) در مصلی برگزار شد، ضمن سفارش خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: نماز باید در خانواده‌ها و جامعه در اولویت قرار گیرد تا بسیاری از مشکلات رفع شود و اعضای خانواده یکدیگر را نسبت به اقامه نماز یادآوری و دعوت کنند و صدای اذان مسجد باید مردم را آگاه کند که این مهم مصداقی از امر به معروف و نهی از منکر است.

وی افزود: برنامه‌ ریزی‌های ارزشمندی در سطح شهر در دهه کرامت در حال انجام است و خادمیاران رضوی با برپایی میزهای خدمت و نقش آفرینی در نماز جمعه و پرچم متبرک امام رضا(ع) برکت و روشنایی در فضای مصلی ایجاد کرده‌اند و مهربانی و رفتار کریمانه حضرت باید در جامعه ترویج داده شود. 

خطیب نماز جمعه شهرقدس با اشاره به اینکه سفر امام رضا(ع) به ایران دستاوردهایی به همراه داشت و موجب بالا رفتن معرفت مردم نسبت به جایگاه امامت شد، ادامه داد: هجرت تمدن‌ساز امام رضا(ع) در رشد عمقی مکتب شیعه و پذیرفتن امام جواد(ع) در جایگاه امامت در انسجام و تبیین تشیع موثر بود که موجب تبدیل شدن ایران به شیعه‌خوانه اهل بیت(ع) شد و زمینه سازی برای ظهور را فراهم کرده است. 

وی به کمک کردن در آزادسازی زندانیان غیر عمد اشاره کرد و بیان داشت: خانواده زندانیان را باید حمایت کرد تا از درگیر شدن با آسیب‌های اجتماعی جلوگیری شود. 

حجت الاسلام جوکار در پایان با اشاره به اینکه ایران اسلامی جایگاه ویژه‌ای در دنیا و نظم نوین جهانی دارد گفت: مقام معظم رهبری بر هم‌افزایی قوا و همکاری تاکید کرده‌اند و دولت، مجلس، ملت و حاکمیت در کنار یکدیگر با استقامت در راه خدا روزهای خوب و سرنوشت‌ساز را رقم خواهند زد و راهبردهای دفاع مقدس را در رفع مشکلات باید پای کار بیاوریم.

کد خبر 1269066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha