برگزاری جشن های دهه کرامت با اولویت مردم و مساجد

طاطیان از برگزاری جشن های دهه کرامت با اولویت مردم و مساجد خبر داد و گفت: مساجد همواره پایگاه امن برای مردم در بسیاری از مسائل اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی بوده و در ادامه راه باید با محوریت مردم در مساجد، جشن های دهه کرامت را مردمی کنیم.

علی طاطیان- دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان بهشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران اظهار کرد: نقش فرهنگی و شفابخشی اهل بیت در زندگی ما نقشی غیرقابل انکار است و در این راستا باید در دهه کرامت که به اهل بیت و امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) اختصاص دارد در راستای نهادینه کردن نقش فرهنگی اهل بیت در جامعه تلاش شود.

 

وی افزود: در دهه کرامت قرار داریم و تلاش داریم تا ویژه برنامه های این دهه بايد به صورت مردمي و تلفيقي از موضوعات فرهنگي، اجتماعی، خدمات رسانی و رفع محرومیت ها باشد.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان بهشهر  یادآور شد: برنامه های موضوعی مختلفی در دهه کرامت تدارک دیده شده که در سطح شهرستان‌ و روستاها و شهرهای مختلف برگزار می شود و همه تلاش ما برای امیدآفرینی در جامعه، رفع نیاز نیازمندان و رفع محرومیت ها، تبیین فرهنگ رضوی و اهل بیتی و همگام کردن مردم در برنامه های دهه کرامت است.

 

طاطیان از بزرگداشت جشن های دهه کرامت با اولویت مردم و مساجد خبر داد و گفت: مساجد همواره پایگاه امن برای مردم در بسیاری از مسائل اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی و سیاسی بوده و هستند و در ادامه راه باید با محوریت مردم در مساجد، جشن های دهه کرامت را مردمی کنیم.

 

وی افزود: احیای زیارت از راه دور و تبیین سبک زندگی اسلامی و دینی در قالب جشن های دهه کرامت و جشن محوری امام رضا(ع) با حضور کاروان زیر سایه خورشید در بهشهر از اهداف برنامه های دهه کرامت است تا در راستای نهادینه کردن معارف رضوی تلاش شود.

کد خبر 1269378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha