دهه کرامت دهه تعمیق آموزه های قرآنی و پاسخگویی به شبهات دینی در کانون مساجد باشد

حجت الاسلام صادقی فر گفت: دهه کرامت دهه تعمیق آموزه های قرآنی و پاسخگویی به شبهات دینی در کانون مساجد باشد و در این راستا با همه توان باید تلاش شود.

حجت الاسلام حسین صادقی فر- امام جماعت کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: امروزه بسیاری از جوانان ما از باید و نبایدهای دینی و ارزشی و انقلابی آگاهی ندارند و باید این آگاهی رسانی و بصیرت افزایی انجام شود.

 

وی افزود: همه ما در قبال نظام و انقلاب و اسلام مسئولیم و نباید آرام نشسته و اجازه دهیم تا غربیان و دیگران فرهنگ بیگانه را به جامعه ما تحمیل کنند و لذا باید در راستای نهادینه کردن فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی و سبک زندگی اسلامی در جامعه و در بین نسل جدید تلاش شود.

 

امام جماعت کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا یادآور شد: آحاد مردم در پيروزي انقلاب نقش داشتند بنابراين در راستاي عمل كردن به اهداف انقلاب بايد شاخصه مهم مردمی را برجسته كنيم.

 

حجت الاسلام صادقی فر گفت: دهه کرامت دهه تعمیق باورهای دینی و پاسخگویی به شبهات دینی در کانون مساجد باشد و در این راستا با همه توان باید تلاش شود.

 

وی با بیان اینکه مردم بر این باورند که تا وقتی با اهل بیت بوده و اهل بیت در کنارشان باشند از غیر آنان بی نیاز هستند، افزود: در هیمن راستا با حضور کاروان زیر سایه خورشید با پرچم امام رضا(ع)، مردم نوعی نزدیکی خاصی با این کاروان برقرار کرده و همه ساله گروههای مختلف مردمی خواهان حضور این کاروان به صورت اختصاصی برای گروههای هدف شان هستند.

کد خبر 1269381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha