ابراز گلایه مندی فرمانده سپاه کربلا از وضعیت نابسامان بی حجابی در دانشگاه ها

سردار مسلمی به موضوع حجاب به عنوان دغدغه مهم فرهنگی اشاره کرد و‌ گفت: متاسفانه اراده‌ای قوی برای ساماندهی حوزه عفاف و حجاب به‌ویژه در دانشگاه‌های استان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردار سیاوش مسلمی-فرمانده سپاه کربلا امروز(۱۰خرداد) در جلسه شورای اداری مازندران از ساخت کمپ ترک اعتیاد در استان توسط بسیج سازندگی سپاه کربلا خبر داد و اظهار کرد: این فضا برای نگهداری معتادان ماده ۱۶ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

وی به موضوع حجاب به عنوان دغدغه مهم فرهنگی اشاره کرد و‌ افزود: با توجه به اهمیت عفاف و حجاب اما اراده‌ای برای این موضوع به‌ویژه در دانشگاه‌های استان وجود ندارد.

 

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: بر اساس اسناد موجود در بسیاری از سلف‌های دانشگاه‌ها کشف حجاب وجود دارد که باید به آن توجه ویژه شود.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه عده ای از سر ناآگاهی و یا به دلایلی به مسئله حجاب بی اعتنا هستند،‌ اظهار امیدواری کرد که با برگزاری نشست های تبیینی در دانشگاه ها، زمینه توجه دادن دانشجویان به مسئله رعایت عفاف و حجاب فراهم شود.

 

سردار مسلمی همچنین به سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: اقدامات لازم برای اعزام و اسکان زائران به مرقد مطهر امام راحل اتخاذ شد.

 

وی با اشاره همکاری سپاه کربلای مازندران با قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) گفت: ساخت ۱۹ مجتمع آبرسانی با ۱۰ هزار متر مکعب در دستور کار قرار دارد که ۲۰۰ روستای مازندران از آب شرب برخوردار می‌شوند.

 

سردار مسلمی افزود: امسال نیز آبرسانی به هزار و ۳۵۰ روستای مازندران و لایروبی ۱۰۰ آببندان هدف‌گذاری شد.

کد خبر 1271002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha