برنامه های دهه کرامت در جهت تبیین معارف اهل بیت(ع) اجرا شد

حجت الاسلام مشرفی با بیان اینکه برنامه های دهه کرامت در جهت تبیین معارف اهل بیت(ع) اجرا شد، گفت: تلاش کردیم تا از این بستر و فرصت جهت گفتمان سازی و و تبیین تمدن عظیم اسلامی بهره ببریم و امروز جامعه ما به شدت به تبیین تمدن اسلامی نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین محسن مشرفی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی- امروز (۱۰ خرداد) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دوره جدید بر سیاست گفتمانی در حیطه بهره برداری از ظرفیت مراسمات ملی و مذهبی کارهایی را دنبال می کند.

 

وی در ادامه گفت: به این سبب که بستر و مقدمه ای برای تحقق گفتمان ها، اهداف و آرمان های اسلام و انقلاب اسلامی باشد و در موضوع دهه پر خیر و برکت کرامت که از سالروز ولادت حضرت معصوم(س) شروع می شود بحث برگزاری مراسمات، آذین و فضاسازی اجرایی شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: بحث زیربنایی و مهم دهه کرامت این است که از این بستر و فرصت جهت گفتمان سازی و تبیین تمدن عظیم اسلامی بهره ببریم و امروز جامعه ما به شدت به تبیین تمدن اسلامی نیاز دارد.

 

حجت الاسلام مشرفی با بیان اینکه قبل از آغاز دهه کرامت روایتی مبنی بر احیای امر اهل بیت(ع) را در دستور کار قرار دادیم، افزود: پایه اندیشه، فکری و تبلیغی و آرمانی و فرهنگی و فعالیت های ما طی دهه کرامت مبتنی بر معارف قرآن کریم و اهل بیت(ع) قرار گرفت.

 

وی در ادامه گفت: به فرمایش امام رضا(ع) اگر معارف و علوم اهل بیت(ع) برای مردم بیان شود قطعا پیروی خواهند کرد و متاسفانه در گذشته تنها به کارهای سطحی اکتفا شده بود و اگر برخی از افراد به مسیرهای دیگر رفته اند به خاطر بی خبری از این معارف است و این موضوع وظیفه فعالان فرهنگی و تبلیغی را سنگین تر می کند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی عنوان کرد: تلاش کردیم تا به ۶ محور جهاد تبیین توجه داشته باشیم تا اجرایی شود و برنامه های دهه کرامت به این سمت حرکت داده شد و زمان می برد تا این نگاه در جامعه پیاده سازی شود.

 

 

کد خبر 1271066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha