اولین و خاص ترین رویداد بزرگ مد و لباس کشور در گرگان افتتاح شد

اولین و خاص ترین رویداد بزرگ مد و لباس بانوان کشور عصر روز گذشته (چهارشنبه ۱۰ خرداد) با حضور تولیدکنندگان مطرح در گرگان افتتاح شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در مراسم افتتاح این رویدا ملی گفت: این نمایشگاه با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس استان گلستان و موسسه مجری این نمایشگاه برپا شده است.

 

رضا یازرلو افزود: این نمایشگاه با هدف معرفی الگوها و سبک‌های اصیل و نوین ایرانی اسلامی در پوشش و سبک زندگی در اجتماع برپا شده است.

 

وی ادامه داد: در این نمایشگاه 80 تولیدکننده برتر کشور محصولات تولیدی در همه گروه‌ها و سلیقه‌ها را به نمایش گذاشته اند.

 

یازرلو با اشاره به طرح تعویض چادرهای کهنه با نو در این نمایشگاه، گفت: اعطای بن تخفیف برای عموم مردم و تسهیلات قرض‌الحسنه خرید اقلام ویژه کارکنان دستگاه‌های دولتی از بسته های حمایتی این نمایشگاه است.

 

وی خاطرنشان کرد: استان گلستان به عنوان ششمین استان و شهر گرگان به عنوان نهمین شهر کشور در میزبانی نمایشگاه مد و لباس است و ورود در این نمایشگاه برای همه خانواده ها آزاد است.

 

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: این نمایشگاه تا روز (جمعه 12 خرداد) از ساعت 11 تا 22 برای بازدید عموم برپا است.

 

در مراسم افتتاح این نمایشگاه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و مدیران کل استانداری گلستان، دستگاه های اجرایی، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان حضور داشتند.  

 

کد خبر 1271193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha