امام خمینی(ره) به پشتوانه مردم در مقابل مستکبران ایستادگی کرد

قناعت با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی را در جهان، گفت: امام خمینی(ره) با تکیه به خداوند و پشتوانه مردم در مقابل دیکتاتوری و مستکبران ایستادگی کرد و امروز مقام معظم رهبری ادامه دهنده این راه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت- استاندار خراسان جنوبی – در مراسم بدرقه کاروان‌های اعزامی استان به مراسم ارتحال امام خمینی(ره) که در طبس برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌های مکتب امام راحل اظهار کرد: برخی معتقدند که دین و احکام الهی مربوط به مسائل شخصی است و قائل به جدایی دین از سیاست هستند ولی در مکتب امام راحل سیاست با معنویت در هم تنیده است.
 
 
وی با اشاره به اعتقاد راسخ امام خمینی(ره) به حضور و همراهی مردم، افزود: کرامت دادن به انسان، توجه به نظر  و رأی مردم در تعیین سرنوشت کشور و توجه به عزت انسان مسئله‌ای بود که امام مورد توجه ویژه قرار داد. 
 
 
 قناعت در ادامه جهانی بودن مکتب را یکی دیگر از شاخص‌های مکتب سیاسی الهی امام خمینی(ره) عنوان کرد و گفت: اکنون شاهد انتقال تفکر انقلاب اسلامی ایران در سطح جهان هستیم و رهبر معظم انقلاب را فرمانده این جریان و محور مقاومت می‌دانند.
 
 
وی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی را در جهان، بیان کرد: امام خمینی(ره) با تکیه به خداوند و پشتوانه مردم در مقابل دیکتاتوری  و مستکبران ایستادگی کرد و امروز مقام معظم رهبری ادامه‌دهنده این راه است. 
 
 
استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه عدالت اجتماعی یکی دیگر از شاخص‌های دیگر مکتب امام راحل است، گفت: نگاه حضرت امام خمینی(ره) در این زمینه توزیع خدمات اجتماعی بر اساس معیارهای دینی است و ما برای قضاوت باید تمام ابعاد این مکتب را ببینیم.
 
 
 قناعت با تأکید بر اینکه امروزه تحولات جهانی در مسیر انقلاب اسلامی و به نفع ماست، افزود: این تحولات به برکت جمهوری اسلامی و زحمات امام راحل و همراهی مردم عزیز ایران است. 
 
 
وی با اشاره به اینکه حدود ۳۵ سال از ارتحال امام خمینی(ره) می‌گذرد و دشمن با امپراتوری رسانه‌ای در اختیار خود به امام ما حمله می‌کند و این نشانه زنده بودن و پویایی این تفکر در جهان است، تأکید کرد: دشمن عامل مهم ایستادگی ملت ایران را از نگاه امام خمینی(ره) می‌بینند و مردم عزیز هم به راه امام باور و یقین قلبی دارند. 
 
 
استاندار خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: پشتوانه مردمی یکی از دلایل شکست‌ناپذیری انقلاب اسلامی است. 
 
 
قناعت با بیان اینکه امسال ان‌شاءالله شاهد حل مشکلات گسترده‌ای در ایران خواهیم بود، گفت: بحمدالله استارت حذف دلار را ایران زده و این تفکر در کشورهای زیادی در حال اتفاق افتادن است که خود نشان‌دهنده افول آمریکاست.
 
 
وی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد گسست بین نسلی در ایران، تأکید کرد:  ‌اما نسل جدید، مثل نسل قدیم، وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب هستند. 
 
 
کد خبر 1271339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha