توجه جدی اعضای شورای فرهنگ عمومی به اولویت های موضوعی نظام فرهنگی کشور

زنگانه گفت: باید اعضای شورای فرهنگ عمومی و دستگاه ها و نهادهای اجرایی گلستان به مفاد اولویت های موضوعی نظام فرهنگی کشور توجه جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، علی محمد زنگانه امروز (چهارشنبه 17 خرداد) در یکصد و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان و دومین جلسه شورا در سال جاری گفت: توجه به اولویت های موضوعی نظام فرهنگی کشور در سال 1402 که از مصوبات شورای فرهنگ عمومی کشور است، مهم و ضروری بوده و همه مسئولان باید به آن اهتمام داشته باشند.

 

استاندار گلستان این اولویت های موضوعی نظام فرهنگی کشور را یک سند رسمی و بالادستی دانست و تاکید کرد: باید اعضای شورای فرهنگ عمومی و دستگاه ها و نهادهای اجرایی استان به مفاد آن توجه جدی داشته باشند.

 

وی ادامه داد: در جلسات و برنامه ها از کلی گویی پرهیز شود و روحیه عمل گرایی افزایش یابد.

 

زنگانه اظهارداشت: باید از تجربه های موفق دستگاه ها، نهادها و تشکل ها برای بهبود مسائل استان به خصوص در حوزه های فرهنگی استفاده شود.

 

معاون فرهنگی فرماندار و شهردار گرگان نیز در ادامه با اشاره به تشکیل قرارگاه فرهنگی در گرگان، گفت: به مناسبت عید سعید غدیر خم به همت این قرارگاه جشن بزرگی در شهرستان گرگان برگزار می شود.

 

محمدرضا سیدالنگی افزود: نافرمانی مدنی از جمله مسائل امروز جامعه است و برای این مسئله باید اقدام عملی فرهنگی انجام شود.

 

گفتنی است، در پایان این جلسه از سوی شورای فرهنگ عمومی استان، از امام جمعه، فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر به دلیل فعالترین و پویا ترین شورای فرهنگ عمومی شهرستان استان گلستان در سال گذشته تجلیل شد.

 

کد خبر 1271959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha