تقویت روحیه ایمان و  امید به تامین امنیت جامعه کمک می کند

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه امنیت مسئله بسیار مهمی است، گفت: برای تامین امنیت جامعه باید جهت تقویت روحیه ایمان و امید برنامه ریزی درست داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه درمازندران امشب(۱۷خرداد) در مراسم  تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان، ضمن قدردانی از تلاش های سردار مرتضی میرزایی فرماندهی سابق انتظامی استان در بحث تامین امنیت در مواجه با همه گیری کرونا و اغتشاشات اخیر کشور، اظهار کرد: سردار میرزایی همچنین در نماز جمعه مصلای امام خمینی (ره) مرکز استان، حضوری ثابت داشتند که این اهتمام ایشان بعنوان الگو مرود توجه دیگر مسئولین باشد.

 

وی به ناهنجاری ها در مقوله عفاف و حجاب که به واسطه جمعیت غیر بومی در این استان شاهدیم اشاره کرد و افزود: انتظارمان از فرمانده جدید در حوزه عفاف وحجاب و مسائل فرهنگی این است که تدابیر بهتری در این راستا اتخاذ شود.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه امنیت مسئله بسیار مهمی است، گفت: برای تامین امنیت جامعه باید جهت تقویت روحیه ایمان و امید برنامه ریزی درست داشته باشیم.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران کرد: همانطوری که باید در راستای معیشت مردم دارای تدابیر لازم باشیم برای عاملان امنیت یعنی نیروی انتظامی و نهادهای اینچنینی هم باید در بعد معیشت توجه لازم را داشته باشیم تا این عزیزان دارای مشکل نباشند.

 

وی مازندران را به عنوان استانی پر رفت و آمد معرفی کرد و خواستار استفاده بهینه، نظام‌مند و قانونمند همراه با پیوست فرهنگی درست از ساحل ۴۸۰ کیلومتری دریای خزر در این خطه از شمال کشور شد.

 

به گزارش شبستان، در این مراسم که با حضور سردار احمد رضا رادان -فرمانده نیروی انتظامی کشور همراه بود از زحمات سردار مرتضی میرزایی تقدیر و سردار حسن مفخمی شهرستانی به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی مازندران معرفی شد.

کد خبر 1271979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha