سلسله گفتمان های «شیوه های دعوت به نماز» در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

سومين دوره از سلسله گفتمان های «شيوه های جذب نوجوانان و جوانان به نماز» با همکاری ستاد اقامه نماز و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در کانون های سطح استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، محمدرضا مظاهری در دیدار با مدیر ستاد اقامه نماز استان اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت مناسبی برای برگزاری نشست های نماز و گسترش فرهنگ اقامه نماز در جامعه هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ابراز کرد: کانون‌ های مساجد استان آمادگی لازم را جهت میزبانی از برنامه ها و دوره‌های مختلف ستاد اقامه نماز را دارند و زمینه همکاری در برپایی نمایشگاه های تخصصی نماز در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و تعامل در برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری با موضوع نماز وجود دارد.

 

بر اساس این گزارش در ادامه حجت الاسلام محمد کریمی، بر حمایت و پشتیبانی از آثار فرهنگی و هنری با موضوع نماز کانون های فرهنگی هنری مساجد تاکید کرد.

 

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: استفاده از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در جهت ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در مساجد اثر گذار است.

 

وی افزود: برگزاری دوره ها، گفتمان ها و نشست های آموزشی و توجیهی نماز و برگزاری مسابقات فرهنگی هنری و برگزاری نمایشگاه های فرهنگی و هنری در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان با رویکرد شیوه های نوین دعوت به نماز از دیگر فعالیت های مشترک ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری است.

 

کد خبر 1272027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha