دیدار مردمی وزیر فرهنگ با مردم شهرستان آذرشهر

اسماعیلی در جریان سفر استانی رییس جمهور به استان آذربایجان شرقی به شهرستان آذرشهر سفر کرد و با مردم این شهرستان به گفتگو پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمدمهدی اسماعیلی» که در حاشیه سفر استانی رییس جمهور به استان آذربایجان شرقی به شهرستان آذرشهر سفر کرده است؛ امروز با مردم این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ویژه رئیس جمهور در این دیدار و در راستای اهداف دولت مردمی در رسیدگی و بررسی مشکلات اقشار مختلف مردم بویژه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه شنوای مسائل و مشکلات مردم شهرستان آذرشهر شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز هجدهم خردادماه و در بدو ورود به آذربایجان‌شرقی در شهرستان آذرشهر حضور یافته و پس از ادای احترام به شهدای شهرستان آذرشهر، بازدید از تصفیه خانه آب و فاضلاب آذرشهر، بازدید از مجتمع فرهنگی هنری آذرشهر، بازدید از دو پروژه راهسازی و دیدار مردمی به شهرستان اسکو رفت.

همچنین حضور در شورای اداری شهرستان اسکو، افتتاح و بهره‌برداری از ایستگاه پمپاز شهر سهند و بازدید از کتابخانه آیت‌الله میلانی  از اهم برنامه‌های سفر اسماعیلی به اسکو خواهد بود.

گفتنی است، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز هجدهم خردادماه در دیدار رئیس جمهور با اصحاب فرهنگ و هنر آذربایجانشر‌قی در مقبره‌الشعرای تبریز نیز حضور خواهد یافت.

کد خبر 1272081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha