آذربایجان‌شرقی در حوزه جوانان رتبه برتر کشور را دارد

سجادی گفت: آذربایجان‌شرقی شش سال است که در حوزه جوانان رتبه برتر کشور را به دست می‌آورد و در کل ۳۰۰ سمن در این استان فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در آذربایجان‌شرقی، «حمید سجادی» امروز پنج شبه ۱۸ خرداد در جریان سفر هیأ‌ت دولت به استان آذربایجان شرقی؛ وارد هریس شد و با نخبگان فرهنگی و اقتصادی این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر ورزش و جوانان در جمع جوانان این شهر با بیان این‌که گزارش‌هایی در خصوص مسائل مربوط به جوانان آماده شده و به زودی اطلاع رسانی می‌شود، اظهار داشت: در ابتدای شروع فعالیتم در وزارتخانه ۳۵۰۰ سمن در کشور وجود داشت که این تعداد در حال حاضر و در کمترین زمان ممکن به  ۵۰۰۰ سمن افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی شش سال است که در حوزه جوانان رتبه برتر کشور را به دست می‌آورد و در کل ۳۰۰ سمن در این استان فعالیت می کنند، گفت: با توجه به مدال آوری تعدادی از ورزشکاران آذربایجان شرقی در المپیک برخی شهرهای این استان قطب ورزش کشور شده اند.

سجادی در خصوص اشتغال جوانان و برنامه دولت برای رفع معضل بیکاری در مناطق مختلف کشور تصریح کرد: احیای برخی از ورزش‌ها می‌تواند اشتغال آفرین باشد که رئیس جمهوری به آن تاکید ویژه دارند و به استانداران نیز ابلاغ نیز ابلاغ شده است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به وجود ۲۸ هزار مکان ورزشی در کشور، خاطرنشان کرد: تعداد ۸ هزار از این اماکن دولتی است و افراد مَشغول در آن شاغل محسوب می‌شوند. اگر جوانان مهارت ورزشی یاد بگیرند می‌توانند در خود ورزش شاغل شوند.

کد خبر 1272091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha