رواج بسیاری از آسیب های اجتماعی ناشی از بی توجهی به امر نماز است

حجت الاسلام چراغی با بیان اینکه رواج بسیاری از آسیب های اجتماعی ناشی از بی توجهی به امر نماز است، گفت: همه باید در ترویج فرهنگ اقامه نماز ایفای نقش کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، امروز(۲۱خرداد)، در جلسه هیئت نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز لرستان اظهار داشت: این کارگروه با عنایت به مفاد بند ب ماده ۸ نظام نامه جامع ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور و با هدف نظارت بر میزان تحقق برنامه‌های مصوب دستگاه‌های اجرایی، نظارت بر وضعیت برگزاری نماز جماعت دستگاه و همچنین نگهداشت فضاهای اقامه نماز تشکیل شده است.

 

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان با اشاره به اینکه بسیاری از آسیب های اجتماعی ناشی از بی توجهی به امر نماز است، افزود: اگر جوانان بیشتر به سمت نماز گرایش یابند بسیاری از این آسیب ها رفع می‌شود.

 

وی با بیان اینکه نماز برای همگان فرصتی ارزشمند است، خاطرنشان کرد: همه باید از این فرصت و ظرفیت مهم جهت برطرف کردن دغدغه ها و منویات رهبر معظم انقلاب که همان کاهش آسیب‌های اجتماعی است، استفاده کنند.

 

حجت الاسلام چراغی عنوان کرد: باید از خداوند متعال و امامان اطهار بخواهیم تا آثار و برکات نماز را در وجود و نهاد افراد نمایان کنند، چون نماز به فرد نمازگزار اطمینان قلبی و آرامش بی نظیری می دهد که این برآیند گمشده امروز بشریت است.

 

وی عنوان کرد: اقامه نماز اول وقت به جماعت و در دستگاه های اجرایی باید از اولویت برنامه‌های هر فرد مسلمان باشد تا با برنامه‌ریزی و حضور به موقع، نماز را اول وقت در ادرات استان و با جماعت اقامه کند.

کد خبر 1272520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha