امارات: راه اندازی کمپین بین‌المللی عید قربان ۲۰۲۳ با ساخت مساجد و حمایت از ایتام

سازمان بین المللی خیریه دبی کمپین عید قربان ۲۰۲۳ را برای اجرای مجموعه ای از ابتکارات و پروژه های خیریه و بشردوستانه به ارزش تخمینی ۱۷ میلیون درهم در داخل و خارج از امارات راه اندازی کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « sentinelassam»، سازمان بین المللی خیریه دبی کمپین عید قربان 2023 را برای اجرای مجموعه ای از ابتکارات و پروژه های خیریه و بشردوستانه با ارزش تخمینی 17 میلیون درهم در داخل و خارج از امارات راه اندازی کرده است.

 

سازمان خیریه بین المللی دبی اعلام کرد که از جمله مهم ترین پروژه های در نظر گرفته شده برای استقبال از عید قربان 2023 می‌توان به ذبح و توزیع قربانی‌ها و توزیه گوشت آنها، حجه البدل، کمک های غذایی، حمایت از ایتام، ساخت مساجد، ساخت مراکر حفظ قرآن کریم، توزیع نسخه‌های قرآن کریم و سایر پروژه‌های خیریه و بشردوستانه اشاره کرد.

 

دکتر «خالد عبدالوهاب الخواجه»، دبیر کل سازمان بین المللی خیریه دبی تاکید کرد که یکی دیگر از برنامه‌های کمپین عید قربان 2023، بازدید میدانی از مناطق نیازمند در چندین کشور مانند نیجر، موریتانی و بنین است.

 

وی تصریح کرد که در این بازدیدها به افراد نیازمند در کشورهای مختلف کمک خواتد شد تا بتوانند نیازهای اولیه زندگی خود را تامین کنند.

 

عید قربان 2023 روز 23 ژوئن (پنج‌شنبه 8 تیر) مصادف با 10 ذی‌الحجه سال 1444 قمری خواهد بود.

کد خبر 1272635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha