نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی در بیرجند گشایش می یابد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی از بازگشایی نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی در بیرجند در آستانه فرارسیدن سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، علی فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌ جنوبی امروز دوشنبه (۲۲ خرداد) در جلسه هیات اندیشه ورز شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی در بیرجند و در آستانه فرارسیدن سال تحصیلی جدید با هدف حمایت از کالاهای ایرانی و با بهره گیری از توان تولیدکنندگان داخلی در بیرجند گشایش می‌یابد.

 

وی افزود: کارگروه ساماندهی المان‌های شهری با مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فعال تر می‌شود تا قانون پاسداشت زبان فارسی در تبلیغات شهری رعایت شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تأکید کرد: برگ برنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نسبت به غرب، خانواده است که باید مولفه های مرتبط با خانواده از قیبل احترام متقابل، قانون مداری، اسراف، صله رحم و ... در جلسات شورای فرهنگ عمومی مدنظر قرار گیرد.

 

در ادامه فرخنده خواستار انجام تعامل بیشتر بین ادارات ذیربط و هماهنگی بین آنها با هم افزایی سازنده در اجرای رویدادهای فرهنگی شد.

 

در این جلسه حاضرین با تاکید بر اهمیت نقش شورای فرهنگ عمومی شهرستان و با برشمردن وظایف این شورا، خواستار برگزاری مداوم این جلسات و حضور بیشتر و فعال سایر اعضا شورا شد.


همچنین در این جلسه اعضا شورا به اعلام نظر و بحث پیرامون اهمیت عملکرد شورای فرهنگی عمومی، تجزیه و تحلیل متن مصوبات شورای فرهنگی عمومی، بررسی وظایف هر یک از ادارات و سازمان های پیگیری کننده و راهکارهای مقابله با خلاء های فرهنگی پرداختند.

 

 

 

 


 

 

 

کد خبر 1272681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha