گام رو به جلوی خادمیاران رضوی بابل برای ترویج اقامه نماز

جعفرزاده گفت: خادمیاران رضوی برای ترویج فرهنگ نورانی نماز بین اقشار مختلف به ویژه نسل نو، به مدت هشت شب به نیت امام رضا(ع) با حضور در میدان ولایت این شهرستان نماز مغرب و عشاء را به جماعت اقامه داشتند.

محمود جعفرزاده- مدیر کانون خدمت رضوی شهرستان بابل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، ضمن قدردانی از همت والای خادمیاران رضوی این شهرستان در راستای رفع آلام نیازمندان به نیت ترویج سیره رضوی اظهار کرد: خادمیاران و یاوران رضوی در کنار رفع مشکلات معیشتی، درمانی، تحصیلی و...محرومین از انجام فعالیت های فرهنگی و دینی غافل نیستند.

 

 

وی با بیان اینکه ترویج و تبیین آموزه های دینی در برنامه های مناسبتی و مذهبی کانون های محلی و تخصصی خدمت رضوی مورد توجه است، افزود: همچنین اقامه نماز اول وقت به جماعت نیز در برنامه های خادمیاران رضوی مورد توجه می باشد.

 

 

جعفرزاده از اجرای طرح ترویج اقامه نماز در شهر و بین شهروندان بابلی توسط خادمیاران و یاوران رضوی بابل خبر داد و گفت: خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) با لبیک به خواست امام جمعه محترم بابل برای ترویج فرهنگ نورانی نماز بین اقشار مختلف به ویژه نسل نو، به مدت هشت شب به نیت امام رضا(ع) با حضور در میدان ولایت این شهرستان نماز مغرب و عشاء را به جماعت اقامه داشتند.

 

وی با بیان اینکه وقت اذان، خادمیاران رضوی با صدای دلنشین اذان می گفتند و همشریان و مسافران گذری را به اقامه نماز جماعت دعوت می کردند، یادآورشد: نماز جماعت نیز به امامت حجت السلام والمسلمین سید حسین ابراهیمیان با شکوه و جلوه های امام رضایی خادمیاران رضوی و مردم ولایت مدار اقامه می شد.

کد خبر 1272706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha