رادیو ایران، بلندگوی صدای والدین از  شهریه مدارس غیردولتی

برنامه «ایران امروز» سه شنبه ۲۳ خرداد با حضور دکتراحمد محمودزاده، معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش به موضوع شهریه مدارس غیردولتی می پردازد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه رادیویی ایران، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: شهریۀ مدارس غیردولتی برای سال تحصیلی جاری اواخر خردادماه مشخص می شود و افزایش درصدی برای شهریۀ مدارس غیرانتفاعی نخواهیم داشت بلکه میزان شهریۀ مدارس غیردولتی به عملکرد مدرسه نسبت به سال گذشته، امکانات و تجهیزات مدرسه بستگی دارد.

 


با اعلام این خبر و با توجه به ثبت نام دانش آموزان که یکی از دغدغه های والدین است برنامه «ایران امروز» سه شنبه 23 خرداد میزبان دکتراحمد محمودزاده، معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش می شود و پیرامون شهریه مدارس غیر دولتی، استانداردهای این مدارس، اینکه تا چه میزان به آینده دانش آموزان برای قبولی در رتبه های ممتاز کنکور کمک میکند و عدالت آموزشی  که به رویا تبدیل می شود گفت و گو می کند.

 


 گفتنی است «ایران امروز» سه شنبه ها به تهیه کنندگی عاطفه اقتداری، اجرای رضا فرخی و هماهنگی اکرم خیرخواه ساعت 12:40 از رادیو ایران پخش می شود

کد خبر 1272767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha