تامین امنیت غذایی فرصت بی‌نظیر خدمت به مردم توسط جهاد کشاورزی است

حجت الاسلام مدبر گفت: مسئولیت سنگین تامین امنیت غذایی، خود فرصت بی نظیری برای خدمت بیشتر به مردم توسط جهاد کشاورزی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام محمدحسین مدبر در این دیدار مدیر و معاونان جهاد کشاورزی جهرم با تبریک فرارسیدن هفته جهاد کشاورزی و با قدردانی از تلاشهای شبانه روزی کارکنان این حوزه، فرصت خدمت بیشتر به مردم را از جمله مواردی برشمرد که به واسطه تامین امنیت غذایی متوجه جهاد کشاورزی شده است.

 

امام جمعه جهرم نگاه نو به کشاورزی را عامل مهمی برای حفظ و توسعه این حوزه دانست و  تاکید کرد: با توجه به تغییر شرایط آب و هوایی، مواردی چون اصلاح الگوی کشت، فناوری نوین آبیاری و نظارت بر کشت تا مصرف می تواند گسترش کشاورزی پایدار و سالم را در پی داشته باشد.

 

وی توجه به مشکلات به جا مانده از سال‌های قبل  چون ترمیم سد محمدآباد را از جمله تقاضاهای مردم دانست که بایستی به آن توجه شود.

 

 امام جمعه جهرم با بیان این که خدمتگزاران مردم نباید از هجمه ها ابایی داشته باشند بیان کرد: وقتی خدمت به مردم و امیدآفرینی سرلوحه کار باشد مسیر خود را با قدرت ادامه داده و البته همواره بهبود عملکرد  را نیز مدنظر قرار دهید.

 

در این جلسه حجت الاسلام نکوکار مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی با تشکر از حمایت امام جمعه اظهار داشت: به دنبال قوی تر نمودن پل ارتباطی با  کشاورزان و مردم هستیم تا با نیازسنجی ها،در حوزه مسئولیت خود موفق تر عمل کنیم.

 

زمانی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان جهرم نیز با قدردانی از نگاه ویژه حجت الاسلام مدبر به این حوزه اظهار داشت: خداوند سبحان را شاکریم در سالی که گذشت با کمک همکاران عزیز بخش کشاورزی توانستیم در حوزه‌های متنوع کاری خود و متناسب با جایگاه نقش اول در چشم انداز توسعه همگام با اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های پیشنهادی مصوب گامهای اساسی و مهمی را در جهت رشد تولید و امنیت غذایی و همچنین حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق مختلف روستایی و عشایری برداریم.

 

وی کسب رتبه نخست استانی در بخش های عمرانی،تولید ماهیان گرمابی، محصولات باغی، افزایش خرید صد در صدی گندم و  همچنین طرح کشوری کنترل آفت سرخرطومی با حضور کارشناسان فائو سازمان ملل از جمله موفقیت هایی معرفی کرد که به همت کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان جهرم حاصل شده است.

 

کد خبر 1273030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha